شهردار منطقه 8 قم از احداث سوله بحران در منطقه هشت شهرداری قم خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 17 January 2016
به گزارش تابناک قم، سید عبدالله سلیمانی با اشاره به لزوم راه‌اندازی سوله بحران در سطح مناطق گفت: این سوله به منظور فعالیت‌های مدیریت بحران در پردیسان احداث می‌شود که 900 مترمربع وسعت دارد.

وی گفت: این سوله‌ها در همه مناطق احداث شده و یا در حال احداث است به گونه‌ای که با بودجه دولتی آغاز و با بودجه منطقه تکمیل می‌شود اما در منطقه هشت، ابتدا با بودجه منطقه‌ای آغاز به کار کرده است.

شهردار منطقه 8 قم بیان کرد: برای احداث این سوله حدود 700 میلیون تومان تاکنون هزینه شده است که برای تکمیل نیازمند 800 میلیون تومان اعتبار دیگر هستیم و این پروژه تا تیرماه سال آینده به اتمام می‌رسد.

سلیمانی از دیگر اقدامات انجام شده در پردیسان را آماده‌سازی محله 9 عنوان کرد و گفت: این محله در حال تکمیل است که 95 درصد جدول‌گذاری‌ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: ساخت تابلوی هدایت مسیر برای خیابان‌های اصلی، نصب تابلوهای شناسایی و هدایت مسیر از دیگر اقدامات انجام شده در سطح این منطقه است.

شهردار منطقه 8 قم عنوان کرد: برای این کار 250 میلیون تومان هزینه شده که معاونت فرهنگی نماز جمعه پردیسان نیز با اهدا لوحی از این اقدام شهرداری منطقه قدردانی کرده است.

سلیمانی به اصلاح هندسی معابر در پردیسان اشاره کرد و گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز منطقه 120 میلیون تومان هزینه داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار