رئیس هیئت کونگ‌فو استان کرمانشاه گفت: مسابقات کونگ‌فو قهرمانی آسیا با حضور ۱۷ کشور از پنجم بهمن‌ ماه به میزبانی شهرستان قصرشیرین در سه استایل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 17 January 2016
رئیس هیئت کونگ‌فو استان کرمانشاه گفت: مسابقات کونگ‌فو قهرمانی آسیا با حضور ۱۷ کشور از پنجم بهمن‌ ماه به میزبانی شهرستان قصرشیرین در سه استایل برگزار می‌شود.

منوچهر حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقات کونگ فو قهرمانی آسیا با حضور 17 کشور از پنجم بهمن ماه در سه استایل مایانا، گیلما و دو چوب به میزبانی استان کرمانشاه و در شهرستان قصرشیرین برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کونگ فو استان کرمانشاه با بیان اینکه این مسابقات به مدت پنج ادامه خواهد داشت، افزود: کنگره آسیایی نیز در کنار مسابقات با حدود 24 نماینده از کشورهای آسیایی برگزار می‌شود.

حاتمی با اشاره به حضور 17 کشور در این مسابقات، گفت: تیمهای قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، پاکستان، ترکمنستان، فیلیپین، نپال، سوریه، عراق، فلسطین، لبنان، اندونزی، بنگلادش، هند و کره جنوبی در این رقابتها حضور دارند.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی آسیا در سه استایل نیمه آزاد مایانا روش مبارزه مختص ایرانی‌ها، گیلما روش مبارزه شمال ایران، دوچوب روش مبارزه سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی برگزار می‌شود،‌ افزود: این سه استایل برای ثبت هنرهای رزم ایرانی در دنیا انتخاب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تا به امروز حضور یک تیم از کشورمان در این رقابتها قطعی شده است و پنج نفر در بخش مایانا، دو نفر در بخش دوچوب، دو نفر در بخش گیلما و سه نفر از بانوان نیز در بخش مایانا در این رقابتهای حضور دارند.

رئیس هیئت کونگ فو استان کرمانشاه افزود: اگر مسئولان وزارت ورزش و جوانان موافقت کنند یک تیم در بخش مایانا به عنوان تیم «ب» ایران از استان کرمانشاه در این رقابتها شرکت خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار