کد خبر: ۱۶۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 16 January 2016


قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج ازهزینه 250 میلیون تومان برای فعالیت گرمخانه این شهر خبرداد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج اصغر نصیری روز شنبه گفت: اعتبار مذکور با توجه به مجوز و مصوبه شورای اسلامی شهر و دستور شهردار کرج هزینه شد.

وی ظرفیت گرمخانه کرج را 80 نفر ذکر کرد و گفت: در روزهای گذشته ظرفیت این گرمخانه تکمیل شد.

نصیری بیان داشت: در برخی مواقع شمار مراجعه کنندگان بیش از ظرفیت کنونی گرمخانه است که نیازمندان در راهرو این مکان ساماندهی می شوند.

این مسئول به خدماتی که به واسطه توقف افراد در گرمخانه ارائه می شود، اشاره کرد و یادآور شد: همه روزه طبق برنامه غذایی از پیش تعیین شده، غذای گرم در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد. همچنین امکان استحمام برای افراد در این محیط فراهم است.

به گفته نصیری، سرو صبحانه برای وعده صبح کسانی که شب را در این مکان به صبح رسانده اند نیز در دستور کار شهرداری کرج قرار دارد.

وی به برخی ضرورت های احداث گرمخانه و فعالیت آن بخصوص در ماه های سرد سال در شهر اشاره کرد و بیان داشت: افراد آسیب دیده بویژه کارتن خواب ها که بخشی از عمرشان را در فضاهای باز شهری مانند مخروبه ها و پارک ها سپری می کنند، با توجه به برودت هوا نیازمند استقرار در فضایی امن و گرم هستند تا از امکانات غذایی و بهداشتی آن استفاده کنند.

همچنین عدم بضاعت مالی در این افراد اغلب باعث شده است که سلامت بهداشتی آنان نیز با خطراتی روبرو باشد.

نصیری بیان داشت: با همین رویکرد کوشیده شده است با ارائه امکانات بهداشتی، درمانی، غذایی در محیط گرمخانه، فضای امن و آرامی را برای توقف موقت مراجعه کنندگان به این محل فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار