مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران:
کد خبر: ۱۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 25 March 2015
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از برنامه ریزی برای تهیه و تدوین سند راهبردی گردشگری استان تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، رجبعلی خسروآبادی عصر سه شنبه در جریان سرکشی از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان فیروزکوه، در دیدار با فرماندار این شهرستان افزود: در سند راهبردی گردشگری، نقاط گردشگری مناطق شهر تهران و شهرستان های استان تهران به عنوان محورهای اساسی گردشگری و تفرجگاهی معرفی و 50 درصد از اعتبارات استانی و 50 درصد اعتبارات ملی گردشگری، به آنها اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه کار در حوزه گردشگری پایان پذیر نیست و باید خوب آغاز شود، تاکید کرد: اگر در این حوزه به خوبی کار کنیم، به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و مردم پیگیر انجام و اجرای بهتر آن می شوند.

خسرو آبادی با بیان اینکه مردم در ایام تعطیلات نوروزی خواستار خدمات رسانی مناسبی از سوی مسوولان هستند گفت: برای خدمات رسانی مناسب در ایام نوروز، نیازمند بسیج همه امکانات، پرسنل و نیروها در کشور هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اشاره به بازدید از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: هماهنگی مناسبی بین دستگاه ها در این شهرستان شکل گرفته و به ادبیات مشترکی در مسیر خدمت رسانی به مردم دست یافته ایم. 

بر اساس این گزارش، ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه نیز در این بازدید خاطر نشان کرد: این شهرستان با دارا بودن مناطق تفریحی، تفرجگاهی و مذهبی و امام زادگان، پتانسیل جذب گردشگر و مسافر را دارد.

وی با اشاره به تخصیص 60 میلیارد ریال برای به سازی معابر روستایی افزود: اقدامات عمرانی در روستاها با هدف ارتقای وضعیت کیفی، افزایش جاذبه های گردشگری و مسافرپذیر شدن روستاها انجام می شود.

مهری تاکید کرد: برای میزبانی شایسته از مسافران، نیازمند خرد جمعی، همفکری و تعامل بیشتر بین دستگاه ها هستیم.

شهرستان فیروزکوه در شمال شرقی استان تهران واقع شده و تنگه واشی، قلعه شاه چشمه، منطقه شکار ممنوع کاوه ده، غار بورنیک و تپه باستانی کله منار از جمله آثار تاریخی و طبیعی این شهرستان محسوب می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار