سخنگوی هیئت سوارکاری همدان از برگزاری گردهمایی استعدادیابی این رشته در استان خبر داد و گفت: هیئت سوارکاری همدان گردهمایی استعدادیابی استان را با حضور خانواده‌ها به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۱۶۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 15 January 2016

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان از برگزاری گردهمایی استعدادیابی این رشته در استان خبر داد و گفت: هیئت سوارکاری همدان گردهمایی استعدادیابی استان را با حضور خانواده‌ها به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد کرد.

به گزارش فارس،عباس محمدی  با اشاره به فعالیت‌های هیئت سوارکاری استان اظهار کرد: هیئت سوارکاری استان در سال‌های اخیر به منظور رشد و توسعه این رشته در استان فعالیت‌های قابل توجهی داشته است.

وی به اجرای برنامه‌های منظم در هیئت سوارکاری اشاره کرد و گفت: هیئت سوارکاری در تقویم ورزشی سالانه خود برگزاری برنامه‌ها،‌ مسابقات، کلاس‌ها و اعزام‌هایی را در مناسبت‌های مختلف قرار می‌دهد.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان ادامه داد: مسئولان این هیئت به منظور پیشرفت ورزشکاران و رشد و توسعه این رشته در استان تلاش‌های بسیاری کرده‌اند و این تلاش‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هیئت سوارکاری استان در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متعدد و متنوعی را برگزار می‌کند، افزود: این هیئت گردهمایی استعدادیابی استان را با حضور خانواده‌ها به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد کرد.

محمدی تصریح کرد: پس از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم زمان دقیق برگزاری این گردهمایی به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه پشتوانه خوبی در سوارکاری استان داریم گفت: اکنون در رده نونهالان و نوجوانان در کشور حرف اول را می‌زنیم که این مهم نشان از وجود پشتوانه‌ای قوی در این رشته است.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان به وجود ورزشکاران مطرح در سایر رده‌ها اشاره کرد و یاد‌آور شد: علیرضا فامیل‌بختیاری تنها شرکت‌کننده کشور در مسابقات بین‌المللی گرند پری بود که موفق به کسب عنوان هفتمی در این رقابت‌‌ها شد و افتخار بزرگی را در سوارکاری کشور و استان رقم زد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات درون‌استانی بیان کرد: در صورت فراهم بودن شرایط و مساعد بودن وضعیت جوی در پایان هفته جاری یک دوره مسابقات باشگاهی درون‌استانی با حضور ورزشکاران علاقه‌مند برگزار خواهد شد.

محمدی ادامه داد: هیئت در نظر دارد نفراتی را نیز به مسابقات کشوری که بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود اعزام کند.

وی خاطر‌نشان کرد: با توجه به نتایج کسب‌ شده از دیگر اعزام‌ها در طول سال امید به کسب عنوان در این مسابقات نیز وجود دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار