مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه از اجرایی شدن طرح "مرکز تماس" از سال آینده در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 11 January 2016
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه از اجرایی شدن طرح "مرکز تماس" از سال آینده در سطح استان خبر داد.

مهندس مسیب قبادیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به شروع فاز مطالعاتی این طرح، گفت: مرکز تماس در حقیقت یک نقطه تجمع برای ارائه تمام خدمات تلفنی دستگاه‌های مختلف است.

وی اظهار کرد: هر خدمتی در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف وجود داشته باشد که بشود آن را تلفنی ارائه داد در این مرکز تجمیع می‌شود و نیازی نیست مردم برای گرفتن خدمات تلفنی دستگاه‌های مختلف شماره‌های مختلفی را حفظ کنند.

قبادیان افزود: به عنوان مثال ما در شرکت مخابرات دو شماره 17 و 118 را داریم که خدمات تلفنی ارائه می‌دهند و با راه اندازی مرکز تماس، خدمات آنها توسط این مرکز ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: در گام اول طرح تجمیع خدمات تلفنی دستگاه‌های دولتی تحت عنوان خدمات شهروندی در این مرکز مدنظر است و با تکمیل آن خدمات دیگر از جمله بحث خرید از مراکز مختلف هم در آن تجمیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه با اشاره به تبادل تفاهم‌نامه این طرح با استانداری کرمانشاه اظهارکرد: اجرای این طرح نیاز به گرفتن مجوزهایی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد که در حال حاضر در کنار فاز مطالعاتی پروژه، پیگیری دریافت این مجوزها هم در دستور کار است.

وی افزود: همچنین برای اجرای این طرح در زمینه تامین نرم افزارهای مورد نیاز آن با چند شرکت صحبت شده است.

قبادیان با بیان اینکه بخش‌های اولیه طرح از سال آینده اجرایی می‌شود، گفت: نمی‌توان زمان مشخصی را برای اتمام کامل این طرح تعیین کرد، زیرا این طرح با ارائه خدمات تلفنی بیشتر دستگاه‌ها و افزایش بستر الکترونیک آنها مدام در حال تکمیل و گسترش خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، بخش‌هایی از این طرح در سال آینده راه اندازی شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار