جانشين انتظامي استان در بازديد از کلانتري هاي شهر کرمانشاه از کاهش 4 درصدي جرائم در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲ 09 January 2016
جانشين انتظامي استان در بازديد از کلانتري هاي شهر کرمانشاه از کاهش 4 درصدي جرائم در سطح استان خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ عليرضا مرزبانی جانشين انتظامي استان در بازديد از کانتري هاي شهرستان کرمانشاه گفت: وضعيت کلانتري ها در مورد وقوع سرقت ها، ثبت آمارهاي صحت دار و همچنين تشکل پرونده ها مناسب است و اميدواريم با بهره گيري از سامانه رخدادهاي انتظامي و تکريم ارباب رجوع اين وضعيت به همين روند ادامه داشته باشد.

سرهنگ مرزباني در ادامه بر صداقت در کار پليس تاکيد کرد، گفت: وظيفه مسئولان و فرماندهان پليس، آموزش و توجيه نيروها در چگونگي برخورد با جرايم مختلف در جامعه است.

وي وضعيت عملکرد کلانتري هاي شهر کرمانشاه را مطلوب ارزيابي کرد و افزود: با توجه به اينکه بيشترين پرونده هاي تشکيل شده در شهر کرمانشاه مربوط به سرقت است، از اين رو مي طلبد که با برنامه ريزي لازم بيشترين توجه کلانتري ها به اين مساله باشد.

اين مقام ارشد انتظامي استان گفت: از نظر سيستمي خوشبختانه نصب سامانه رخدادهاي انتظامي در کلانتري ها به خوبي انجام شده و تمامي دواير مربوطه آموزش لازم را ديده اند.

مرزباني تصريح کرد: فرماندهي انتظامي شهرستان بايد با تلاش جدي و عملي در سه محور خوشايند سازي محيط، تعالي رفتاري کارکنان و يکسان سازي رسيدگي را در دستور کار خود قرار دهد.

جانشين انتظامي کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: در 9 ماهه سال جاري وقوع سرقت خرد در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد و جرائم مهمه 15 درصد کاهش يافته است که حاکي از تلاش شبانه روزي کارکنان انتظامي استان است.

وي با بيان کاهش 4 درصدي وقوع جرم در سطح استان تاکيد کرد: براي خدمت رساني مطلوب به مردم بايد طرح مکنا در تمامي کلانتري ها اجرايي شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار