مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام از واگذاری مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 09 January 2016
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام از واگذاری مسکن مهر به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دهلران خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛ ضیاء رضایی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از این تعداد واحده افتتاح شده اظهار داشت: برای کمک به احداث این 8 واحد مسکونی با زیر بنای

هر واحد 106 متر مربع در تعاونی مسکن مهر شماره 7 دهلران در مجموع بیش از 800 میلیون ریال از محل اعتبارات این نهاد به صورت بلاعوض مساعدت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: در حال حاضر تعداد 107 واحد مسکونی مددجویی دیگر در قالب تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان دهلران که تاکنون بیش از 7 میلیارد ریال به صورت بلاعوض برای تامین آورده مددجویان عضو این تعاونی‌ها پرداخت شده با پیشرفت فیزیکی بین 70 تا 90 درصد در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای ضروری مددجویان تامین مسکن بوده گفت: امسال برای تامین مسکن امورات ساختمانی  مددجویان شهری و روستایی در سطح استان بیش از 25 میلیاردریال از سوی این نهاد هزینه می‌شود.

این مسئول با توجه به سکونت مددجویان در واحدهای مسکن مهر خواستار تامینزیرساخت‌های لازم مانند آب و برق و امکانات رفاهی و خدماتی و بهداشتی در این سایت‌ها شد./م


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار