بر اساس شنیده های موثق در هفته‎های گذشته 2 بانوی تکواندوکار 20 ساله ساروی هم به این جمع اضافه شدند تا باشگاه تکواندو مختلط در ساری رسما فعالیت کند، شاید هدف قهرمانی جهان باشد!
کد خبر: ۱۵۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 07 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، شنیده شده در یکی از سالن‎های ورزشی معتبر ساری یک مرکز تمرین هم‏زمان خانم‎ها و آقایان تاسیس شده که در آن خانم‎های تکواندوکار 20 ساله با آقایان هم‎وزن خود به تمرین و اجرای مسابقات تمرینی سخت، درگیرانه و دیدنی می‎پردازند.
این سانس از سالن معروف در شهر ساری در ابتدا برای تمرین پسران در رده‎های سنی مختلف تاسیس شده بود اما به تشخیص مربی باشگاه، دختران نونهال و کودک نیز به تمرین کنندگان اضافه شدند.
این کودکان دختر در هفته‎های نخست با هم و سپس با حریفان تمرینی پسر شروع به تمرین کردند.
اما در هفته‎های گذشته 2 بانوی تکواندوکار 20 ساله ساروی هم به این جمع اضافه شدند تا باشگاه تکواندو مختلط در ساری رسما فعالیت کند.
بانوان دارنده کمربند مشکی تکواندو هستند و در مبارزه با آقایان باشگاه انصافا کم نمی‎آورند بلکه ضربات محکمی نیز به حریفان می‎نوازند!
ظاهرا مربی این باشگاه قبلا در یکی از مناطق دیگر شهر باشگاهی داشته است که سال‎ها این دختران جوان را مورد تعلیم قرار داده است و حالا که آنها بزرگ شده‎اند هنوز هم این شرایط ادامه دارد اما به دلیل مقرون به صرفه نبودن پرداخت دو اجاره بها برای مربی آن دو دختر ورزشکار نیز برای تمرین به باشگاه معروف ساری می‎آیند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار