مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت خبر داد:
حامد عبدالهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پاکسازی و زیباسازی دیوار شهر رشت در ایام نوروز اظهار کرد: تاکنون سه هزار متر مربع از دیوارهای شهر رشت نقاشی شده است.
کد خبر: ۱۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 22 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، حامد عبدالهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پاکسازی و زیباسازی دیوار شهر رشت در ایام نوروز اظهار کرد: تاکنون سه هزار متر مربع از دیوارهای شهر رشت نقاشی شده است.

وی نصب نمادهای نوروزی را از برنامه‌های سازمان زیباسازی شهرداری رشت عنوان کرد و افزود: از بهمن ماه سال 93 نصب نمادهای نوروزی در شهر رشت آغاز شده است.

عبدالهی با بیان اینکه زیباسازی پل‌ها در شهر رشت انجام شده است، تصریح کرد: پنج تقاطع غیرهمسطح در رشت زیباسازی شده ضمن اینکه زیباسازی سه پل میدان جانبازان، یخسازی و فلکه صابرین به اتمام رسیده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت نصب نماد رفتگر در پارک قدس رشت را از جمله تندیس‌های نصب شده در این شهر برشمرد و بیان کرد: نماد بازنشسته در سبزه‌میدان نصب شده است.

وی به نصب سردیس ولی‌الله اردشیری معلم درس فیزیک و اخلاق در فلکه صابرین اشاره کرد و گفت: نوروز امسال سردیس پروفسور مجید سمیعی در خیابان پرستار رشت نصب می‌شود.

عبدالهی از اجرای اتوماسیون تبلیغات محیطی در سازمان زیباسازی شهرداری رشت خبر داد و یادآور شد: امسال فضای تبلیغاتی از طریق مذکور در اختیار متقاضیان گذاشته می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت با اشاره به وجود سه شهید در این شهرداری، خاطرنشان کرد: سه نماد به پاس جانفشانی شهدای مذکور طراحی و ساخت شده و در حال نصب است.

وی بر جلوگیری از تخلف دیوارنویسی در شهر رشت تاکید کرد و افزود: تاکنون سه پرونده متخلف تبلیغ در دیوارها به مراجع قضایی ارجاع شده است.

عبدالهی با بیان اینکه کارگروه هنری سازمان زیباسازی شهرداری رشت فعال شده است، اظهار کرد: اعضای کارگروه مذکور از کارشناسان بومی شهر رشت هستند و نقشه راه زیباسازی شهر را تبیین می‌کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت نحوه ساخت، کیفیت جاگذاری و بومی‌سازی نمادها را از طریق کارگروه هنری این سازمان عنوان کرد و گفت: سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت عضو کارگروه هنری هستند و با تصویب این کارگروه طرح‌ها اجرایی می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار