عضو شورای اسلامی شهرستان ساری
عضو شورای اسلامی شهرستان ساری گفت: در حال حاضر شاهد سیر صعودی پیگیری و انجام پروژه‌های شهری هستیم.
کد خبر: ۱۵۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 05 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،پرویز شعبانی اظهار کرد: بحث روگذر بلوار کشاورز به کمربندی مرحوم سلیم بهرامی، بوستان ولایت و زیرگذر میدان فرح‌آباد به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و نیروهای شهرداری به صورت شبانه‌روز مشغول به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر پروژه‌های متعددی در دستور کار شهرداری قرار دارد که از جمله آن می‌توان به ادامه میان‌گذر، ادامه از بیمارستان شفا به معلم، بحث کانال‌های آب در بلوار فرح‌آباد برای هدایت آب‌های سطحی، مرمت و روکش آسفالت مناطق مختلف و پارک مادر در میدان فرح‌آباد اشاره کرد.

عضو شورای اسلامی شهرستان ساری ادامه داد: در واقع شهر ما به صورت کارگاهی شده که نیروهای شهرداری در مناطق مختلف مشغول به فعالیت هستند.

شعبانی با بیان اینکه اقدامات خوبی در سطح وسیعی شهرداری در حال انجام است، اظهار کرد: پروژه‌های خوبی در دو سال گذشته تعریف، پیگیری و تامین اعتبار شده است.

وی، اجرای اقدامات مطلوب در شهر ساری را ناشی همراهی و همدلی میان شهرداری و شورا و تعامل با دستگاه‌های مرتبط دانست و افزود: البته تامین اعتبار مهم‌ترین موضوعی است که باید از شیوه‌های مختلفی احیا شود به دلیل اینکه شهرداری کمتر از اعتبارات دولتی استفاده می‌کند و برای برخورداری از این اعتبارات لازم است سازوکار و برنامه‌های مختلفی تعریف شده تا زمینه برای جذب اعتبار دولتی فراهم شود.

عضو شورای اسلامی شهرستان ساری با اعلام اینکه شاهد سیر صعودی پیگیری و انجام پروژه‌های شهری هستیم، تصریح کرد: این نوید را به مردم می‌دهیم تا بتوانیم زمینه دسترسی بیشتر مردم را به امکانات فراهم کنیم.

شعبانی یادآور شد: برای دسترسی مردم به خدمات بهداشتی، شهرداری زمینه‌ای را فراهم کرده تا بیمارستان مهر سابق بازسازی شود و مردم بتوانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه خدمات شهرداری ساری امیدواری را در میان مردم ایجاد کرده است، اظهار کرد: این خود بهترین نوید به مردم شهر است هرچه شهر زیبا باشد امید به زندگی و رضایت‌مندی مردم افزایش می‌یابد که به طور حتم از مطالبات به حق مردم است.

عضو شورای اسلامی شهرستان ساری در پایان گفت: ادامه پروژه پارک ملل و سه‌کوه‌تپه نیز در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار دا

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار