کد خبر: ۱۵۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 03 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

بازیگر تلویزیون و سینمای ایران گفت: به‌زودی در یکی از سریال‌های خانگی که در گیلان کلید می‌خورد، ایفاگر نقش «بوق‌چی» می‌شوم.

حمید لولایی در حاشیه اختتامیه همایش «روز رشت» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با ابراز خرسندی از حضورش در گیلان، اظهار کرد: گیلان دارای مردمان بافرهنگی است و از مسئولان این استان می‌خواهم بودجه خوبی به شهر رشت اختصاص دهند.

وی برطرف شدن معضل بیکاری در گیلان را از دیگر خواسته‌های خود از مسئولان استان مطرح کرد و گفت: مسئولان گیلان وضعیت جوانان این استان را سر و سامان دهند.

بازیگر تلویزیون و سینمای ایران رشت را لایق سرمایه‌گذاری دانست و تصریح کرد: سرمایه‌گذاران بسیاری باید به رشت سفر کنند و انجام عملیات سرمایه‌گذاری داشته باشند زیرا این شهر می‌تواند بازدهی خوبی در سرمایه آنها داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های روز رشت، خاطرنشان کرد: برنامه‌های خوبی در روز رشت برگزار شد و امیدواریم هر ساله همایش روز رشت برگزار شود.

لولایی رمز موفقیت کارهای هنری خود را پشتکار لازم عنوان کرد و یادآور شد: بنده پارتی نداشتم و تکیه بر پشتکار و تلاش خود داشتم.

وی از حضورش در یک سریال نمایش خانگی خبر داد و گفت: این سریال در گیلان کلید می‌خورد و بنده نقش «بوق‌چی» را ایفا می‌کنم.

این بازیگر طنز ایران با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «ماموریت در تهران» در حال گرفتن نوبت اکران است، تصریح کرد: علاوه بر نمایش خانگی «بوق‌چی»، سریال خانگی دیگری به نام «شام ایرانی» را در برنامه کاری خود دارم.

وی جذاب‌تر شدن برنامه‌های تلویزیون برای جذب مخاطب بیشتر را ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: بیشتر سریال‌های تلویزیون دارای غم و غصه است و امیدواریم به کارهای طنز بهای بیشتری داده شود تا برنامه‌ها جذاب‌تر و مخاطب افزون‌تر شود.

به گزارش فارس، حمید لولایی متولد سال 1334 در رشت است و والدین و همسر وی نیز اهل رشت هستند و خود به رشتی بودنش افتخار می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار