مردم آزادیخواه منطقه در برابر رفتارهای وحشیانه آل‌سعود سکوت نمی‌کنند
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: قطعا مردم آزادیخواه منطقه در برابر رفتارهای وحشیانه آل‌سعود سکوت نخواهد کرد و خون پاک شیخ نمر، گریبانگیر مرتجعین منطقه خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 02 January 2016
به گزارش تابناک تبریز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در پی شهادت آیت‌الله شیخ نمر، عالم مجاهد عربستانی توسط حکومت مرتجع آل سعود بیانیه‌ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: باز هم حکومت‌های مرتجع منطقه دست به جنایت بزرگی زدند و مجاهدی از سلاله فرزندان زهرا را به جرم غریو آزادی و آزادگی به شهادت رساندند.  شیخ «نمر باقر النمر» ‌روحانی شیعی برجسته عربستانی که دو سال پیش به اتهام واهی اقدام علیه امنیت ملی عربستان محکوم به قتل شده بود، همزمان با آغاز سال نوی میلادی توسط دژخیمان سعودی به شهادت رسید.

شیخ نمر در حالی به جرم اقدام علیه امنیت ملی اعدام شد که آل‌سعود نزدیک به یک سال است با وحشیگری تمام، جویباری از خون و آوارگی از مردم مظلوم یمن راه انداخته است، حماقتِ محضِ جوانک‌های تازه به دوران رسیده سعودی و هم پیمان یهود، که به تبع اسلاف اموی خود در به شهادت رساندن یکی دیگر از مظلومان حسینی‌تبار، بار دیگر روحیه آزادگی را در بین امت‌های مسلمان به جوش آورد. صحبت کردن حکومت مرتجع آل‌سعود از مقابله با ناامنی در کشور و  تجهیز و حمایت گروهک‌های وحشی تکفیری-صهیونیستی در منطقه غرب آسیا، پاردوکسی مضحک است که جز ترور و وحشت و ناامنی ارمغانی برای مردم منطقه به وجود نیاورده است.

این بیانیه می‌افزاید: وقتی عربستان به عنوان دبیر شورای حقوق بشر سازمان ملل انتخاب می‌شود، ساده لوحی است از مجامع و سازمان‌هایی همچون کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل متحد، اتحادیه ضدافترا، دیدبان حقوق بشر و یا گزارشگران بدون مرز که ساخته و پرداخته دنیای غرب است انتظار داشته باشیم که در اعتراض به حکم قتل شیخ نمر حرکتی انجام دهند. اما نکته قابل توجه بی‌تفاوتی این سازمان‌ها و محافل بین المللی نسبت به تبعاتی است که در نتیجه اجرای این حکم منحوس دامنگیر منطقه خواهد شد. قطعا مردم آزادیخواه منطقه در برابر اینگونه رفتارهای وحشیانه سکوت نخواهد کرد و خون پاک شیخ نمر، گریبانگیر مرتجعان منطقه خواهد شد.

دانشجویان بسیجی استان آذربایجان‌شرقی در پی شهادت مظلومانه شیخ مجاهد عربستانی، ضمن محکومیت شدید این جنایت اسفناک عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان (عج) و خلف صالحش حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) از دولت محترم جمهوری اسلامی اکیدا خواستار است تا از هر تلاش حقوقی و دیپلماتیک در جهت استیفای حقوق این شهید بزرگوار دریغ ننمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار