مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: با جدایی کادر فنی ابتدای فصل و نیز برخی بازیکنان نا کارآمد از تیم، 25 میلیارد ریال صرفه جویی در قراردادها داشته ایم.
کد خبر: ۱۵۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 02 January 2016

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: با جدایی کادر فنی ابتدای فصل و نیز برخی بازیکنان نا کارآمد از تیم، 25 میلیارد ریال صرفه جویی در قراردادها داشته ایم.

به گزارش ایرنا، حسن عزیزی در آیین معارفه اکبر محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم پاس اظهار کرد: 50 میلیارد ریال قرارداد اعضای تیم از ابتدای فصل بوده که با مدیریت صرفه جویی در هزینه ها و بررسی دقیق عملکرد نفرات تصمیم به خروج بخشی از آنها از لیست فصل جاری شد.

وی اضافه کرد: به هر حال یکسری از قراردادها بالا بود و نسبت به کیفیت بازیکن عادلانه نبود و می بایست نسبت به کاهش آن اقدام می کردیم.

عزیزی با تاکید بر اینکه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و سایر اعضای هیات مدیره در حد توان از تیم پاس حمایت داشته اند، گفت: حمایت اعضای هیات مدیره ارزشمند است و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

وی با انتقاد از رفتار برخی بازیکنان با اظهار نظرهای نسنجیده پیرامون نحوه اداره تیم پاس گفت: اجازه نمی دهیم برخی برای پوشش ضعف های خود از نام پاس و همدان سوء استفاده کنند.

وی افزود: بازیکنی که در زمین بدترین عملکرد را ارایه می دهند چطور می تواند انتظار تشویق از روی سکوها را داشته باشد و انتقاد هواداران را نیز به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل پاس در ادامه اظهار کرد: تیم پاس از هیات مدیره قدرتمند و صاحب نام در کشورمان برخوردار است و با وجود قراردادهای بالای ابتدای فصل همچنان بهترین درصد مالی را به بازیکنان پرداخت کرده اند.

وی درباره تغییر سرمربی تیم پاس گفت: این تصمیم با نظر اعضای هیات مدیره انجام گرفت و طبیعی است وقتی انتظار اعضا نسبت به نتایج مناسب برآورده نشود احتمال هر تغییری وجود دارد.

عزیزی افزود: این حمایت ها در حالی است که پاس در نیم فصل اول در قعر جدول باقی ماند و با این وجود بهترین امکانات را در حین مسابقات برای اعضای تیم در نظر گرفتیم.

وی با تاکید بر اینکه نیم فصل دوم پاس تقویت خواهد شد، گفت: قصد داریم چند بازیکن باتجربه و موثر را با قراردادهای عادلانه در تیم پاس جذب کنیم و رویکرد اعضای تیم رسیدن به بهترین جایگاه در نیم فصل دوم است.

وی اضافه کرد: برای نیم فصل دوم حمایت ها پر رنگ تر خواهد شد و در راستای تامین بودجه مالی تصمیم گیری هایی صورت گرفته منتهی این انتظار هم می رود که نتایج مطلوب حاصل شود.

در این نشست اکبر محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم پاس معرفی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار