با تلاش هلال احمر چرام:
با تلاش هلال احمر چرام و با حضور مدیریت آن از ساعت6عصر تاکنون چندین ماشین که در برف گیرافتاده بودند نجات و به محلی امن انتقال داده شدند.
کد خبر: ۱۵۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 30 December 2015
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،با تلاش هلال احمر چرام و با حضور مدیریت آن از ساعت6عصر تاکنون چندین ماشین که در برف گیرافتاده بودند نجات و به محلی امن انتقال داده شدند.
طی تماس تابناک کهگیلویه وبویراحمد با گروه نجات هلال احمر شهرستان چرام که به همراه مدیریت خود در منطقه برفگیر جاده چرام - یاسوج واقع د منطقه" دلی می "بسر می برند،بهنامیان با ارائه توضیحاتی از گرفتاری چندین ماشین پس از شروع بارشها در این منطقه خبر داد که بلافاصله نیروهای هلال احمر این شهرستان خود را به منطقه رسانده و به عملیات نجات اقدام کردند.
یکی از ماشین های گرفتار شده خبرنگار یکی از سایت های محلی بوده است که طی تماس  باستاد بحران استانداری و اعلام خبر برفگیر شدن دوخودرو با ۵ سرنشین, اعلام کردند که ازهفته قبل اعلام وضعیف برف وباران دراین منطقه شد و نباید ازاین جاده تردد میکردید, لذا درحال حاضر کمکی از ماساخته نیست و باید منتظر برف روبهایی باشید که ممکن است باشما فاصله زیادی داشته باشند.
پس از مدتی با حضور هلال احمر شهرستان چرام ،خودروهای گرفتار نجات و به مکانی امن منتقل شدند.
بهنامیان با اشاره به برف سنگین در این منطقه از مردم خواست که از این مسیر تردد نکنند.
وی همچنین از پلیس راه تقاضا کرد که مانع عبور و مرور وسایل نقلیه از این جاده در روزهایی که بارش برف است، شوند.
بهنامیان رئیس هلال احمر چرام و تیم همراه وی در حادثه قبلی در همین جاده اولین نیروهایی بودند که به منطقه رسیدند و با تلاش های پیگیر باعث نجات یکی از حادثه دیدگان شدند.
لازم به توضیح است،چند هفته پیش در همین محور دونفر جان خود را از دست دادند که باعث تنش های زیادی میان خانواده قربانیان و مسئولین اداره راه و برخی دستگاه های دیگر شد.
هرچند این مسیر مسیر تردد ،بین استانی و جاده اصلی به حساب می آید اما به علت برفگیر بودن این منطقه مسئولین بطور جدی خواستار تردد نکردن خودروها و حتی مسدود کردن آن در روزهای برفی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار