دهبانی‌پور با بیان اینکه گچساران از دیرباز در عرصه فرهنگ و هنر کارنامه‌ای درخشان داشته است، گفت: جای تأسف است که این شهرستان صاحب‌نام در عرصه هنر و فرهنگ به‌ویژه فیلم و سینما، سینما ندارد.
کد خبر: ۱۵۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵ 30 December 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی دهبانی‌پور امشب در مراسم تجلیل از هنرمندان گچساران و باشت که در محل سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد استانی هنردوست با قابلیت‌های خاص و بالای هنری و فرهنگی است.
وی افزود: بسترسازی و توجه به قابلیت‌های کهگیلویه و بویراحمد را می‌توان به استانی خاص و بزرگ در کشور در عرصه هنر و فرهنگ تبدیل کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری تجلیل از هنرمندان گچساران و باشت گفت: گچساران یکی از شهرهای بزرگ در عرصه هنر در کهگیلویه و بویراحمد است که همواره در این عرصه افتخارات خوبی برای استان کسب کرده است.
دهبانی‌پور با بیان اینکه گچساران از دیرباز در عرصه فرهنگ و هنر کارنامه‌ای درخشان داشته است؛ گفت: جای تأسف است که این شهرستان صاحب‌نام در عرصه هنر و فرهنگ به‌ویژه فیلم و سینما، سینما ندارد.
وی با اشاره به تعطیلی سیمای این شهرستان به دلیل برخی مسائل مالی گفت: پیگیری‌های لازم در دست اقدام بوده تا به زودی سینمای گچساران نیز فعال شود.
دهبانی‌پور ضمن تشکر از تلاش‌های نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی در راستای توجه به فرهنگ و هنر گچساران بیان کرد: به زودی اتفاقات بزرگی در عرصه هنر و فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد روی خواهد داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: مجتمع فرهنگی گچساران نیز در حال تکمیل بوده که امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری آن باشیم.
دهبانی‌پور برگزاری جشن تجلیل از هنرمندان گچساران و باشت را اقدامی مثبت دانست و افزود: ایجاد انگیزه در هنرمند می‌تواند سکوی پرتاب بیشتر وی به‌سوی افق‌های دوردست هنر باشد که برگزاری این مراسم‌ها اقدامی قابل قبول است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار