مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه:
نیجریه که همچون افغانستان و عراق و دیگر کشورها مورد هجوم نیروهای آمریکایی و اهداف پلیدشان قرار گرفته است، اکنون بواسطه رهبری مجاهد و الگو قرار دادن ائمه اطهار(ع) و نیز انقلاب اسلامی، درحال ترویج اسلام بوده و انقلاب اسلامی دیگری را به راه انداخته است.
کد خبر: ۱۵۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 28 December 2015
نیجریه که همچون افغانستان و عراق و دیگر کشورها مورد هجوم نیروهای آمریکایی و اهداف پلیدشان قرار گرفته است، اکنون بواسطه رهبری مجاهد و الگو قراردادن ائمه اطهار(ع) و نیز انقلاب اسلامی، درحال ترویج اسلام بوده و انقلاب اسلامی دیگری را به راه انداخته است.

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی در آستانه 9 دی، در گفتگو با تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در مجد و عظمت اسلام هرچقدر به فتنه گران بگوییم باز هم کم است.

وی افزود: ایران در اوج تحریم ها و جنگ ها عزت و استقلال خود را حفظ کرده و همواره در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام در حال حرکت است.

مدیر حوزه های علمیه کرمانشاه تصریح کرد: حتی اگر ایران را دودستی جهت ذبح تقدیم آمریکا کنیم بازهم دست از فتنه و سلطه برنخواهد داشت، که نمونه ای از این قضیه را می توان در دوران قبل از انقلاب و ظلم های ستم شاهی و کودتاهای آن زمان دید.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان ساخت: امروز ایران مانعی بزرگ بر سر راه آمریکا و متحدانش است، لذا باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب قرار داد و با بصیرت و هوشیاری از ارزش های انقلاب و اسلام پاسداری کرد.

وی در ادامه افزود: امروز اسرائیل به دور خود دیوار حایل کشیده و از اقتدار مسلمانان وحشت دارد.

مدیر حوزه های علمیه استان گفت: افول آمریکا نیز فرا رسیده است و امروز دیوار حایل امریکا لغو ویزاها است.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: آمریکا بداند خیانت های او را هیچگاه فراموش نمی کنیم، آمریکا سمی مهلک است و هرگز سازش نخواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار