استاندار ایلام؛
محمدرضا مروراید، استاندار ایلام، شامگاه یکشنبه(6 دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای تعمیق و آشنایی هر چه بهتر با سیره نبوی است.
کد خبر: ۱۵۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 28 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، استاندار ایلام، گفت: وحدت و انسجام موجب پیشرفت و توسعه کشور و خنثی شدن توطئه های دشمنان و نظام سلطه می شود.

محمدرضا مروراید، استاندار ایلام، شامگاه یکشنبه(6 دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای تعمیق و آشنایی هر چه بهتر با سیره نبوی است.

وی، افزود: فلسفه هفته وحدت این بوده است که بین اهل سنت و تشیع که اختلافی بر سر روز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) وجود داشته مرتفع گردد و این پیشنهاد در انقلاب اسلامی مطرح شد که در زمینه وحدت همه مسلمانان، هفته وحدت نامگذاری شود.

استاندار ایلام، با بیان اینکه در این هفته برنامه های متنوعی در راستای شناخت بیشتر سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) در بین مسلمانان جهان برگزار می شود، ابراز کرد: هفته وحدت در سال جاری با میلاد حضرت عیسی(ع) متقارن است و در برخی از کشورهای جهان که مذاهب مسیحی و اسلام وجود دارد، برنامه هایی به صورت مشترک برگزار می شود.

مروارید، با بیان اینکه این تقارن می تواند موجب وحدت همه توحیدگرایان جهان شود، گفت: این وحدت موجب می شود که دشمنان خدا و تکفیری ها با اهداف شوم خود با حمایت رژیم غاصب اسرائیل و استعمار انجام می دهند، در رسیدن به اهداف خود موفق نشوند.

وی، در ادامه با اشاره به پایان ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی، یادآور شد: تمام امکانات زیربنایی برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در استان فراهم است و از نظر میزان مشارکت در بحث مشارکت افراد برای نامزدی در انتخابات یک جهش خیلی زیادی در استان نسبت با سال های گذشته هم در مجلس خبرگان رهبری و هم در مجلس شواری اسلامی داشته ایم.

استاندار ایلام، با بیان اینکه در مجلس خبرگان رهبری 600 درصد و در مجلس شورای اسلامی هم 60 درصد رشد داولب داشته ایم، افزود:  تعداد کاندیدهای بیشتر موجب می شود که تعداد بیشتری از مردم در پای صندوق های رای حاضر شوند البته مردم ایلام در زمینه شرکت در انتخابات در طول عمر با برکت نظام اسلامی همواره پیشرو بوده اند.

مروارید، خاطرنشان کرد: این دوره، دوره تدبیر و امید است و مردم امیدوار هستند که نمایندگانی را انتخاب کنند که یک مجلس هماهنگ با اهداف نظام و دولت ایجاد شده و مشکلاتی را که پیش رو است مرتفع گردد و به طور قطع پیش بینی می شود که حضور حداکثری مردم را در انتخابات سال جاری شاهد باشیم./پ

منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار