رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور:
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: در آستانه انتخابات خبرگان رهبری و مجحلس شورای اسلامی بعنوان ارکان اساسی نظام، می بایست مراقب توطئه های دشمن بود و نگذاریم عوامل دشمن در ارکان حکومت نفوذ پیدا کنند.
کد خبر: ۱۵۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 26 December 2015
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: در آستانه انتخابات خبرگان رهبری و مجحلس شورای اسلامی بعنوان ارکان اساسی نظام، می بایست مراقب توطئه های دشمن بود و نگذاریم عوامل دشمن در ارکان حکومت نفوذ پیدا کنند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمدی  در مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم افزود: کسانی که وارد این عرصه می شوند، محرم اسرار نظام باشند و نباید فتنه سال 88 فراموش شود.

نماینده ولی فقیه با اشاره به مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: خداوند به این خطه از کشور دو برکت و نور عطا کرد، ابتدا نور اهل بیت در ایمن اربعین حسینی و به برکت خدمت به زوار، برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم را توفیق را داد که در خدمت قرآن باشند و از برکات آن بهره مند شوند.

وی افزود: این مسابقات به میزبانی مردم فهیم استان که از اولین جلسات با حضور پرشور در این محافل شرکت داشتند و همچنین زحمات مسئولان برگزار شد.

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور ضمن تقدیر از رسانه و انعکاس خوب و شایسته اطلاع رسانی و اخبار این برنامه نورانی بیان داشت: از حضور متسابقین، داوران و تمامی افرادی که از سراسر کشور حضور داشتند قدردانی کرد.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان ساخت: همه در این مسابقه امتیاز و رتبه دارند و کسی در این میدان بازنده نیست چراکه برای خدمت به قران آمده اند، اما بر اساس قوانین تعیین شده به ناچار می بایست افرادی انتخاب شوند که این موضوع غیر قابل اجتناب است.

وی افزود: برگزاری این مسابقات به برکت جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری، خون شهیدان انقلاب اسلامی و صبر و تحمل خانواده های شهدا است که اینگونه در کمال امنیت و آرامش و احترام برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در ادامه خطاب به متسابقین گفت: قدر و منزلت خود را بدانید اقدام و حرکت شما جای پای پیامبران است، و خدا را شاکر باشید که این جایگاه را به شما عطا کرده است.

حجت الاسلام محمدی با شاره به احادیث و روایات در حفظ همدلی و وحدت عنوان کرد: دشمنان درصدد ایجاد تقرقه مخصوصا در میان شیعه و سنی هستند و تشیع و اهل سنتی که سازمان جاسوسی آمریکا از آن حمایت کند غلط است لذا اسلام ناب محمدی همه را به اتحاد دعوت می کند.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار