رئیس کارگروه نمایشگاه‌های سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از کتابت جزء سی‌ام قرآن در حاشیه این دوره از مسابقات خبر داد.
کد خبر: ۱۵۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 24 December 2015
رئیس کارگروه نمایشگاه‌های سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از کتابت جزء سی‌ام قرآن در حاشیه این دوره از مسابقات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مجید میرزایی ظهر امروز در حاشیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه اظهار کرد: به منظور استفاده بیشتر مدعوین و متسابقین از مسابقات در کنار سالن‌های محل اجرا نمایشگاه‌های قرآنی برگزار شده ست.

وی ارائه خدمات فرهنگی قرآنی و محصولات مورد نیاز مدعوین و متسابقین، ارائه آموزش به مدعوین در سطح کودک تا بزرگسال و ارائه هنرهای مختص فعالیت‌های قرآنی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها عنوان کرد.

رئیس کارگروه نمایشگاه‌های سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم غرفه‌های عفاف و حجاب، عرضه نرم‌افزارهای قرآنی، پاسخگویی به شبهات بانکی و... را از بخش‌های مختلف عنوان کرد و افزود: تاکنون 2 هزار نفر از غرفه کودکان بازدید کرده‌اند.

میرزایی بیان داشت: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه‌ها با نازل‌ترین قیمت و 50 درصد تخفیف به مدعوین و متسابقین عرضه می‌شود.

وی همچنین از کتابت جزء سی‌ام قرآن کریم در کنار این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: روزانه سه نفر از اساتید و در مجموع 23 نفر کار کتابت این قرآن را انجام می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار