نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا فریاد مرگ بر آمریکا در صحن علنی سر دادند.
کد خبر: ۱۴۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 20 December 2015
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا فریاد مرگ بر آمریکا در صحن علنی سر دادند.

به گزارش «تابناک یزد»؛ در پی تذکر نماینده مردم محلات در مجلس در خصوص ضرورت اعلام موضع مجلس شورای اسلامی در برابر اقدام مجلس آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.
جلیلی در تذکر خود گفت: امروز رئیس جمهور آمریکا،  مصوبه مجلس این کشور علیه کشورمان را تایید کرد که نشان می‌دهد پشت سر لبخندهای آنان شمشیر آخته وجود دارد.
وی افزود: هنوز دولتمردان استکبار جهانی یعنی آمریکا دست از کینه جویی و عداوت خود علیه ملت ایران برنداشته است و جا دارد که مسئولان به ویژه مجلس شورای اسلامی در برابر این گونه اقدامات رفتار متقابل نشان دهند.
نایب رئیس دوم مجلس نیز با تایید این سخنان گفت: ‌اینگونه رفتار دیوار بی‌اعتمادی را بلندتر و مستحکم‌ تر می کند و موید بی اعتمادی ما در مقابل آنهاست.
باهنر از مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور خواست درباره رفتار دشمنانه و خصمانه آمریکایی‌ها واکنش مناسب نشان دهند.
رئیس جمهور آمریکا ، مصوبه ای را امضا کرد که در آن ایران در ردیف کشورهایی نظیر سودان ،عراق وسوریه قرار گرفته است . بر اساس این مصوبه هر کسی در پنج سال گذشته به ایران، سودان،  عراق و سوریه سفر کرده باید برای ورود به آمریکا ویزا دریافت کند. این مصوبه حتی شامل شهروندان سی و هشت کشوری می شود که برای سفر به آمریکا نیازی به ویزا ندارند. این طرح که ده روز پیش در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد اولین حرکت ضد ایرانی مقامات آمریکایی بعد از برجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار