دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر شهرضا خواستار شد
تابناک: دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر شهرضا گفت: موسسات خیریه‌ای باید در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد در شهرضا ایجاد شوند.
کد خبر: ۱۴۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 17 December 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمدرضا انصاری‌پور ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، اظهار داشت: در هشت ماه ابتدای امسال 26 هزار و 404 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه در سال 93، رشد 13 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه با اشاره به اینکه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به عنوان فعال‌ترین استان از نظر تشکیل جلسات با حضور مدیریت استان شناخته شده است، افزود: این استان در جایگاه چهارم در تشکیل جلسات شورای شهرستان‌ها قرار گرفته است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر شهرضا با اشاره بر تأکید استاندار اصفهان بر ضرورت ایجاد موج علمی با همکاری دانشگاه‌ها، گفت: توسعه مطالعات و پژوهش‌های کاربردی در امر مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری و درمان معتادان با تکیه بر دانش روز دنیا و استفاده از ظرفیت‌های علمی و تخصصی دانشگاه‌های شهرستان، ضرورت پرداختن به ابعاد مبارزه با مواد مخدر به صورت علمی را نمایان‌تر می‌سازد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 387 واحد درمان سوء مصرف مواد مخدر به صورت خصوصی و دولتی در استان فعالیت می‌کنند، که باید اقدامات لازم را در زمینه ایجاد سامانه ساماندهی مراکز درمانی معتادان با جدیت پیگیری شود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر شهرضا افزود: سازمان های مردم نهاد شهرستان باید در مبارزه با اعتیاد و اجتماعی کردن آن بیشتر فعالیت کنند و در این راستا موسسات خیریه‌ای باید در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد ایجاد شوند.
منبع: تابناک
برچسب ها: اعتیاد ، شهرضا ، خیریه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار