سرمربی تیم شهرداری اردبیل گفت: امیدواریم با تحمل همه این سختی‌ها و فشارها روی خوش فوتبال نیز به ما لبخند بزند هر چند که بنده نمی‌خواهم بسیاری از چیزها را بازگو کرده و بیان کنم.
کد خبر: ۱۴۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 16 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، محمد احمدزاده عصر امروز بعد از پایان بازی تیم شهرداری اردبیل مقابل پیکان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما به نسبت بازی‌های گذشته در این بازی هم ضعیف بازی کردیم و هم نتیجه را از دست دادیم به طوریکه اصلاً بازی امروز در حد و قواره نام شهرداری اردبیل نبود.

وی تصریح کرد: ما هر چند در بازی‌های گذشته به رغم انجام بازی‌های خوب مقابل فولاد، آلومینیوم و تیم بابلی باختیم اما امروز جز 20 دقیقه شروع بازی در هر دو نیمه، تیم شهرداری اردبیل در بقیه دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار نداشت.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل با بیان اینکه متأسفانه امروز ضعیف‌ترین بازیمان را از زمان سرمربیگری بنده در تیم شهرداری اردبیل انجام دادیم به طوریکه حتی از بازی باتلاقی بابل نیز بی‌کیفیت‌تر بازی کردیم، تبیین کرد: بازیکنان ما امروز استرس حفظ سه امتیاز بازی را بعد از گل اول داشتند و ما بی‌جهت عقب کشیدیم و همین امر سبب شد تا تیم ما یک باخت دیگری را تلخ‌تر از گذشته تجربه کند.

احمدزاده افزود: ترس از باخت ما را بیشتر به باخت نزدیک کرد و نتوانستیم رضایت تماشاگران و علاقمندان به تیم را فراهم کنیم و در نیم فصل اول جایگاه مناسبی را به دست نیاوردیم.

وی با بیان اینکه ما برای تغییر در تیم شهرداری اردبیل به این تیم آمدیم تا نسبت به گذشته در روند نتیجه‌گیری این تیم تغییراتی را ایجاد کنیم، بیان کرد: ما اصلاً دوست نداریم نتایج گذشته تیم رقم بخورد ولی ایجاد تحول نیز حوصله و مدت زمانی نیاز دارد که قطعاً برای نیم فصل دوم تلاشمان بر این است تا با تقویت تیم بتوانیم کار را بهتر به پیش ببریم.

احمدزاده با بیان اینکه در این مدت نتوانستیم حتی یک نفر را به مجموع تیم اضافه کنیم، ادامه داد: بنده در مرکز دفاع، هشت بازی است که بازیکن غیر تخصصی استفاده می‌کنم به طوریکه تیم شهرداری در پست هافبک جلو جز خدابنده‌لو بازیکن تخصصی ندارد.

وی اضافه کرد: ‌به هیچ وجه دنبال بهانه‌جویی نیستم اما معتقدم هنوز برخی از ضعف‌های این تیم باقی مانده و ما هنوز نتوانستیم در برخی از پست‌ها بازیکن مورد علاقه خودمان را جذب کنیم.

نیاز به بازگویی بسیاری از چیزها نیستیم

سرمربی تیم شهرداری اردبیل با بیان اینکه چاره‌ای نداریم جز اینکه با این شرایط تیم را به جلو برده و برای نیم فصل دست به ترمیم برخی از پست‌های تیم شهرداری بزنیم، گفت: ما نتوانستیم تیم را تقویت کنیم به طوریکه با وصله و پینه تیم را به جلو می‌بریم ولی هرگز شکایت و شکوه‌ای نیز نکردیم.

احمدزاده افزود: من ناامید نیستم بلکه امیدوار به ادامه نتایج این تیم هستم، اما باید این را بگویم که در هیچ جای دنیا هیچ تیمی در شروع کاملاً بسته نمی‌شود بلکه راه برای جبران خلأها وجود دارد.

وی تصریح کرد: از زمانی که بنده آمده‌ام، مشکلات این تیم را دیده‌ام، اما به دلیل شرایط باشگاه نتوانستیم بازیکنی را جذب کنیم.

احمدزاده با بیان اینکه در بسیاری از پست‌ها به ویژه پست‌های تخصصی امکان جذب بازیکن در این شرایط وجود ندارد، بیان کرد: امیدواریم با تحمل همه این سختی‌ها و فشارها روی خوش فوتبال نیز به ما لبخند بزند هر چند که بنده نمی‌خواهم بسیاری از چیزها را بازگو کرده و بیان کنم.

وی اضافه کرد: به هیچ‌وجه فضا برای بیان مسائل حاشیه‌ای مناسب نیست بلکه همه باید کمک کنند تا این تیم از این وضعیت خارج شده و با جذب چندین بازیکن تیم خود را برای نیم فصل دوم آماده‌تر کند.

در صدد جذب بازیکن در دفاع وسط، هافبک جلو و هافبک راست هستم

سرمربی تیم شهرداری اردبیل در مورد برطرف شدن نقاط ضعف تیم و جذب بازیکنان در نیم فصل دوم اظهار کرد: بنده از چند هفته پیش لیست خرید بازیکنان جدید را به باشگاه داده‌ام تا در پست‌های مدافع وسط، هافبک جلو و هافبک کنار بازیکن جذب کنیم تا در نیم فصل دوم بهتر بتوانیم تیم را مدیریت کنیم.

احمدزاده در مورد برگزاری اردوی خارج از خانه برای نیم فصل دوم تصریح کرد: ما سه چهار روز به بازیکنانمان استراحت می‌دهیم سپس 10 روزی را در اردبیل هستیم تا بعد از بازی مقابل پاس همدان در بندرعباس اردویی را برگزار کنیم و چندین بازی تدارکاتی را با تیم‌های برتر و لیگ آزادگان انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این اردو بعد از بازی مس کرمان است و ما بازی مس کرمان و گیتی‌پسند اصفهان را خارج از خانه انجام می‌دهیم و بیش از 16 روزی را در خارج از استان هستیم.

احمدزاده نیاز تیم را با آرامش روحی و روانی یادآور شد و افزود: امیدواریم برای نیم فصل دوم که فرصت‌های جبران نتایج را داریم، بتوانیم بازی‌های بهتر و قابل قبول‌تری را ارائه کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار