استاندار همدان بابیان اینکه با شعار و تبلیغات مردم ما را باور نمی‌کنند، گفت: باید مشکلات اقتصادی مردم را حل کرده و معیشت آن‌ها را تأمین کنیم.
کد خبر: ۱۴۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 14 December 2015

استاندار همدان بابیان اینکه با شعار و تبلیغات مردم ما را باور نمی‌کنند، گفت: باید مشکلات اقتصادی مردم را حل کرده و معیشت آن‌ها را تأمین کنیم.

به گزارش مهر، محمدناصر نیکبخت در شورای اداری شهرستان ملایر که با معرفی فرماندار جدید این شهرستان همراه شد، گفت: کشور برای توسعه به دو گونه سرمایه نیاز دارد.

وی بابیان اینکه یکی از این سرمایه‌ها، بایدهای فیزیکی چون ساخت راه، اتوبان راه‌آهن و غیره برای پیشرفت است، گفت: توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که همراه این فعالیت‌های عمرانی و ساختاری فرهنگ توسعه‌یافتگی را نیز گسترش داد و انسان توسعه‌یافته تربیت کرد.

استاندار همدان ملایر را به لحاظ اقتصادی و سرمایه‌گذاری گل سرسبد استان دانست و افزود: این شهرستان به لحاظ کشاورزی جاذبه‌های اساسی بسیاری داشته و قابل رشد است.

وی اضافه کرد: مردم ملایر ازنظر فرهنگی و هوش، تدبیر و دیانت از بسیاری مراکز استان‌های کشور نیز برتر هستند.

نیکبخت بابیان اینکه در سه ماه اخیر رضا قیاسی فرمانداری شایسته برای مردم ملایر بود، اظهار داشت: با مطرح‌شدن انواع و اقسام گزینه‌ها درنهایت عبدالعظیم رضایی برای این پست در نظر گرفته شد که فردی باتجربه، متدین، دارای خانواده‌ای خوش‌نام و معتمد به نظرات و منشور دولت بوده که امیدواریم در ارائه خدمات این شایستگی‌ها را از خود بروز دهد.

باید برای رشد اقتصادی، توسعه استان‌ها و شهرستان‌ها نهایت تلاش را داشته باشیم

وی بابیان اینکه باید برای رشد اقتصادی، توسعه استان‌ها و شهرستان‌ها نهایت تلاش را داشته باشیم گفت: زمانی می‌توان کارکرد که مردم به گفتمان دولت و نظرات ما توجه کنند و مشکلات اقتصادی مردم را حل کرده و معیشت آن‌ها را تأمین کنیم.

نیکبخت بر انتظار از فرمانداران برای برگزاری انتخاباتی شایسته در استان و شهرستان تأکید کرد و افزود: مجری انتخابات دولت و ناظر انتخابات شورای نگهبان است و هیچ فرد دیگری با هیچ نام و نشان حق ورود به عرصه انتخابات را ندارد.

وی گفت: مجریان و ناظران بر انتخابات را قانون مشخص کرده و ورود مدیران، سازمان و ارگانها معنی دخالت پیدا می‌کند که امام(ره)، مقام معظم رهبری و قانون این را منع کرده‌اند.

نیکبخت بابیان اینکه همه ما مجریان و ناظران انتخابات اجازه نداریم چشممان را ببندیم و ببینیم کسی می‌خواهد در انتخابات دخالتی کند که در آن تأثیرگذار باشد، گفت: امانت‌دار مردم هستیم و رأی مردم به فرموده امام(ره) حق‌الناس است.

باید امانت‌دار رأی مردم باشیم

وی بابیان اینکه خواستار مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات هستیم، گفت: خواسته مردم نیز از مجریان این است که امانت‌دار رأی آن‌ها باشیم و باید این دو انتظار را جواب دهیم.

سرپرست سابق فرمانداری ملایر نیز در این مراسم با اشاره به وحدت موجود در این شهرستان اظهار داشت: ملایر مردم بافرهنگ و ریشه‌داری دارد و در مدت کوتاه حضور در این شهرستان در مراسم مختلفی چون ماه محرم، تشییع پیکر چند شهید گمنام در ملایر حضور باشکوه مردم ملایر نشان‌دهنده عمق دیانت و فرهنگ مردم این شهرستان بود.

رضا قیاسی بابیان اینکه ملایر رو به توسعه است و استحقاق زیادی دارد، افزود: کار در ملایر به‌اندازه ۱۰ برابر نشان داده می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه کار در ملایر به دلیل همراهی و همدلی اثری دوچندان داشته و با همین انسجام، مدیریت و هماهنگی با حضور فرماندار جدید با شدت بیشتری نیز پیش می‌رود.

ملایر برای حرکت در مسیر توسعه چیزی کم ندارد

وی با تأکید بر اینکه ملایر برای حرکت در مسیر توسعه چیزی کم ندارد، گفت: مصطفی آزاد بخت فرماندار سابق این شهرستان چهره‌ای خدمت گذار بوده که امتحان خود را پس داده و خدمات و آثار بسیار خوبی را از خود به یادگار گذاشته است.

قیاسی ضمن تقدیر از خدمات محمدقاسم عبدلی معاون سابق سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر و سعید کتابی که به‌تازگی این سمت را عهده‌دار شده است، تأکید کرد: درست است که مدتی را در انتظار بودید تا فرماندار جدید انتخاب شود اما باتدبیر استاندار شخصیت شایسته‌ای انتخاب شد.

فرماندار سابق ملایر نیز با اشاره به اینکه مردم ملایر مردم بسیار خوبی هستند، گفت: در حال حاضر دولت شعار عقلانیت و اعتدال را محور قرار داده اما بنده ۲۲ سال پیش حاکمیت این عقلانیت و اعتدال را بر فرهنگ مردم ملایر دیده‌ام که در این مدت رشد داشته است.

سیاست‌های کلیدی دولت راهگشایی پیشرفت مملکت است

مصطفی آزاد بخت بابیان اینکه سیاست‌های کلیدی دولت راهگشایی پیشرفت مملکت است، افزود: دولت زمانی کار را تحویل گرفت که مسائل و مشکلات زیادی وجود داشت و توانست با عقلانیت، استفاده از افراد باتجربه و تدابیر مناسب اوضاع را مدیریت کند.

فرماندار ملایر نیز در این مراسم با اشاره به انتظارات بالا از فرمانداری ویژه ملایر اظهار داشت: زیرساخت‌های توسعه در ملایر فراهم است که پایه اول زیرساخت‌های فرهنگی، راه‌ها و از همه مهم‌تر جوانان تحصیل‌کرده، نخبگان و فرهیختگان است.

عبدالعظیم رضایی بابیان اینکه در ملایر پتانسیل‌های ارزشمندی وجود دارد که باید به نحو شایسته‌ای از آن‌ها استفاده کنیم، تأکید کرد: از ۱۳ بند منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید سرفصل، دغدغه و مهم‌ترین بند را برای خود یادآوری می‌کنم.

فرماندار ملایر ضمن قرائت بند اول از منشور دولت تدبیر و امید ابراز امیدواری کرد که باوجود پتانسیل‌های شهرستان آینده روشنی در انتظار این شهرستان باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار