مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری کرمانشاه با اشاره به شفاف سازی اجرای طرح "پارکبان" در کرمانشاه، گفت: بعید است دیگر امکان سوء‌استفاده از این طرح وجود داشته باشد.
کد خبر: ۱۴۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 14 December 2015
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری کرمانشاه با اشاره به شفاف سازی اجرای طرح "پارکبان" در کرمانشاه، گفت: بعید است دیگر امکان سوء‌استفاده از این طرح وجود داشته باشد.

علی اکبر علیئی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، از ساماندهی اجرای طرح پارکبان در کرمانشاه خبر داد.

وی ادامه داد: با دعوتی که از مجریان این طرح داشتیم آنها متعهد و ملزم شدند که در خصوص شیوه اجرای این طرح و هزینه‌های آن شفاف سازی کنند.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری کرمانشاه افزود: مقرر شد برگه‌هایی که نحوه کم کردن شارژ هنگام پارک در آن توضیح داده شده بین صاحبان خودرو توزیع شود تا دیگر ابهامی در خصوص هزینه پارکبان برای آنها وجود نداشته باشد.

علیئی یادآوری کرد: البته مردم باید این نکته را نیز مد نظر داشته باشند که هزینه طرح پارکبان در نقاط مختلف شهر یکسان نیست و در خیابان‌های مختلف تفاوت دارد.

 به گفته این مسئول در خیابان‌های مسکن، نوبهار، فرمانداری، مطهری، آرامگاه،  سنگر و بیمارستان امام رضا(ع) در ساعت اول 500 تومان و به ازاء هر ساعت اضافه 500 تومان دیگر اخذ می‌شود.

وی هزینه پارکبان در محدوده پارکینگ شهرداری را 600 تومان برای ساعت اول و هزار تومان برای هر ساعت اضافه اعلام کرد.

 مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: هزنه پارک در خیابان معلم غربی و شرقی در ساعت اول 400 تومان و در خیابان‌های جوانشیر و دبیراعظم در ساعت اول 500 تومان است و برای هر ساعت اضافه در هریک از این خیابان‌ها هزار تومان اخذ می‌شود.

علیئی معتقد است، اگرچه ممکن است در اوایل اجرای طرح سوءاستفاده‌هایی از سوی برخی افراد متخلف انجام شده باشد، اما با شفاف سازی هزینه‌ها دیگر امکان سوءاستفاده وجود دارد.

وی اینکه گفته می‌شود هزینه پارکبان از پارکینگ گرانتر است را نیز بعید دانست.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه اجرای طرح پارکبان در کرمانشاه بر عهده شرکت پیمانکار است، هدف از اجرای این طرح را ساماندهی ترافیک و پارک در حاشیه خیابان‌های شهر عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار