امام جمعه پلدختر
امام جمعه پلدختر گفت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با عوامل تیراندازی در شهر پلدختر که باعث ایجاد رعب و وحشت در این شهرستان شده اند به شدت و با قاطعیت و سریع برخورد کند .
کد خبر: ۱۴۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 12 December 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک در پلدختر ، حجت الاسلام محمد سوری به حادثه تیر اندازی اخیر در شهر پلدختر اشاره کرد و افزود: از دادگستری می خواهیم که با کسانی که تیراندازی در روز روشن باعث رعب و وحشت در شهرستان شده با شدت و قاطعیت برخورد کند .

وی گفت: این اخلالگران نباید به خود اجازه دهند نظم و امنیت شهرستان را به هم بزنند زیرا نظام ما مقتدرتر است و برخورد با این افراد کار ساده ای است .

وی از دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان خواست با کسانی که از اسلحه استفاده و مبادرت به تیراندازی می کنند برخورد قاطع کند .

وی با بیان این که پلدختر ، آمریکا لاتین نیست افزود: کسی که اسلحه مجوز دار دارد و امنیت مردم را مخدوش می کند باید اسلحه اش ضبط و به شدت با این فرد برخورد شود.

امام جمعه پلدختر گفت: دستگاه قضایی افراد واسطه گررا در این موارد رد کند که این خود اشاعه فحشا است و در این زمینه نیروی انتظامی و دادگستری با قدرت مضاعف وارد عمل شود  و از سرزنش سرزنش کنندگان ترسی به دل نداشته باشد .

خطیب نماز جمعه پلدختر با تسلیت ،دهه آخر صفر گفت: ملت کشورمان افتخار میزبانی هشتمین چراغ امامت و ولایت را دارد که این امام همام در دوران پر اختناق بنی عباس توانست به خوبی نسبت به حفظ تشیع و جلوگیری از دلسردی و پراکندگی آنها اقدام کند.

حجت الاسلام سوری با بیان این که امام مهربانی خط مشی امامت و ولایت را به جهانیان ترسیم کرد ، افزود: امام رضا (ع) با پذیرش ولایتعهدی به شرط عدم دخالت در امور داخلی و عزل و نصب ها توانست ، نقشه شوم مامون را نقش برآب سازد .

 مام رضا (ع) خط مشی امامت و ولایت را به جهانیان ترسیم کرد

وی به اوضاع منطقه و اشغال بخشی از خاک عراق توسط ترکیه  اشاره کرد و خاطر نشان کرد: ترکیه دارای حکومت لاییک و کشور عراق مسلمان است به دنبال بی ثباتی منطقه است و این کشور لاییک خود را به عربستان و قطر نزدیک می کند .

امام جمعه پلدختر با بیان این که آمریکا به واسطه عربستان جنگ نیابتی راه انداخته است ،گفت:آمریکا بدون این که خود وارد جنگ شود و هزینه و تلفات بدهد به واسطه عربستان جنگ نیابت فرهنگی نیز در منطقه به راه انداخته است  .#

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار