رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس از آمادگی 34 شرکت دانش‌بنیان برای خدمات‌رسانی در پارس جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶ 18 March 2015
تابناک بوشهر: حبیب رستمی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان پالایشگاه اول پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی با تولیدات ارزشمند گاز نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر در این حوزه هستیم.

وی افزود: پارک علم و فناوری خلیج فارس آمادگی کاملی برای اجرای پروژه‌های علمی و تحقیقاتی دارد و تاکنون گام‌های ارزشمندی نیز در این مسیر برداشته شده است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس با بیان اینکه پارک‌های علم و فناوری حلقه واسط دانشگاه و صنعت هستند خاطرنشان کرد: پارک‌های علم و فناوری در واقع یکی از اجزای اصلی نظام ملی نوآوری کشور هستند که با تقویت و توانمندسازی شرکت‌هایی که در حوزه فناوری کار می‌کنند از طریق ایجاد بستر اشتغال متخصصان، روند توسعه و پیشرفت فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان کشور را سرعت می‌بخشند.

رستمی با تاکید بر لزوم تجاریسازی محصولات شرکت‌های دانش بنیان گفت: این مهم در دستور کار مجموعه پارک علم و فناوری خلیج فارس قرار دارد.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس با بیان اینکه بیش از 52 شرکت فعال در پارک فعالیت دارند، افزود: 34 شرکت با حوزه‌های گسترده کاری، آمادگی حضور و ارائه خدمات را در مجتمع گاز پارس جنوبی دارند.

رستمی خاطرنشان کرد: ما برای بالا بردن ظرفیت شرکت‌ها در استان بوشهر، تفاهم‌نامه‌هایی را با پارک‌های دیگر استان امضا کرده‌ایم، تا شرکت‌های ما بتوانند با تمام قوا ظرفیت‌های علمی و عملیاتی خود را بالا ببرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار