به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سلماس از صدور و اجرای سه مورد حکم قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان از سوی محاکم قضایی در آبان ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ 02 December 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، حبیب  محسنی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سلماس در این باره گفت: در راستای حفظ و صیانت از زمینهای کشاورزی و باغی و پیشگیری از تغییر کاربری غیرمجاز و مقابله با هر نوع تغییر کاربری و تخلف به وسیله زمین خوران، عملیات دهگردشی توسط مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سلماس به صورت مستمر در این شهرستان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در هشت ماه امسال علاوه بر دهگردشی، بیش از چندین مورد بازدید میدانی به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان صورت گرفته است، افزود: در آبان ماه و طبق ماده دو تبصره ۱۰، سه مورد قلع و قمع بنا و دیوار کشی غیرمجاز در ۶۰۰ متر مربع از زمین های کشاورزی روستای گولان انجام شد و چند مورد پرونده تغییر کاربری غیرمجاز نیز در محاکم قضایی در دست اقدام است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سلماس همچنین گفت: با توجه به توپوگرافی خاص منطقه و فاصله زیاد برخی روستاها از شهر، نداشتن خودرو مناسب برای گشت امور اراضی و کمبود ماشین آلات مورد نیاز برای اجرای حکم از مشکلات اساسی این شهرستان است.

شهرستان سلماس با دو بخش مرکزی و کوهسار در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.



منبع:عصر سلماس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار