رئیس هیات کشتی استان قم گفت: یک کشتی گیر و یک مربی قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان دعوت شدند.
کد خبر: ۱۳۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 29 November 2015
به گزارش تابناک قم، محسن حلوایی بیان داشت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان از امروز تا 18 آذرماه جاری به میزبانی خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.

وی بیان داشت: طبق اطلاع رسانی صورت گرفته ازسوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران، نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور که طی روزهای 21 و 22 آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر و به میزبانی هیات کشتی استان تهران برگزار شد به این دوره از اردوی آماده سازی دعوت شدند.

وی گفت: ابوالفضل زینتی رفاه که در وزن 63 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و گردن آویز نقره شده بود از سوی مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان به این اردو دعوت شده است.

حلوایی افزود: روح الله میکاییلی سرمربی سخت کوش تیم کشتی فرنگی استان قم نیز با داشتن کارنامه و عملکرد ستودنی خود در مسابقات مختلف کشوری به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران انتخاب شده است.

وی بیان داشت: میکاییلی که چندی پیش در خلال مسابقات قهرمانی برزگسالان کشورمان به عنوان مربی نمونه معرفی شد این بار با انتخاب وی به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان افتخاری دیگری در کارنامه مربیگری خود به ثبت رساند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار