کد خبر: ۱۳۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 18 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

بارش برف پاییزی محور کوهستانی گیلان را سفیدپوش کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بارش برف که از ساعتی قبل در ارتفاعات استان آغاز شده، محورهای کوهستانی گیلان را سفیدپوش کرده است.

کارشناس هواشناسی گیلان درباره وضعیت هوای استان به خبرنگار فارس گفت: بارش باران در جلگه و برف در ارتفاعات گیلان تا پایان هفته جاری ماندگار است.

علی علی‌دوست با بیان اینکه امروز در برخی از ساعات بارندگی شدت بیشتری پیدا می‌کند، افزود: شدت بارندگی موجب آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و لغزندگی جاده‌ها می‌شود.

وی کاهش دمای بین پنج تا 12 درجه‌ای را حاصل تغییرات جوی در گیلان دانست و تصریح کرد: اکنون در محورهای کوهستانی گیلان برف می‌بارد و برف در برخی مناطق کوهستانی بین 10 تا 40 سانتی‌متر است.

کارشناس هواشناسی گیلان دمای فعلی رشت را 9 درجه عنوان کرد و گفت: رطوبت نسبی هوا 100 درصد است.

وی وضعیت دریا را با امواج بلند برای انواع فعالیت دریانوردی و صید و صیادی تا فردا نامناسب خواند و یادآور شد: انتظار می‌رود سامانه سرد و بارش‌زا از بعدازظهر روز جمعه از گیلان خارج شود.

علی‌دوست آسمان امروز گیلان را بارانی با وزش باد و در برخی ساعات با شدت، احتمال رعد و برق و شدت بارش‌ها از عصر امروز و ادامه آن تا پایان هفته جاری ذکر کرد.

به گفته وی، در شبانه‌روز گذشته منجیل با 22 درجه گرم‌ترین و دیلمان با صفر درجه سردترین شهرهای گیلان بودند.

به گزارش فارس، بارش شدید باران در برخی نقاط و شهرهای استان شدت دارد و موجب آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و کاهش دما شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار