سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز بااشاره به اینکه بازیکنانم در حدانتظار ظاهر نشدند، گفت: حضور هواداران کاله بازی را جذاب تر می کرد.
کد خبر: ۱۳۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴ 16 November 2015
عادل بناکار در گفت وگو با خبرنگار ما پس از شکست مقابل میزبان شمالی خود گفت: امروز ما اصلا خوب بازی نکردیم در مقابل کاله بسیار خوب کار کرد و من به حریف بابت این پیروزی تبریک می‌گویم، این شکست برای من قابل قبول نیست چرا که تیمی که شرایط خوبی دارد و در رده خوبی حضور نباید نباید یک باره به این گونه افت شديد داشته باشد البته شاید هم خستگی راه و بازی‌های فشرده مزيد بر علت این شکست شده باشد و در مجموع باید بررسی کنم که دلیل این شکست چه چیزی بوده است.
وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه با توجه به نتایج خوب شهرداری در هفته‎های گذشته آیا فکر می‎کرد به این شکل بازی را واگذار کنند، تصریح کرد: من پيش از بازی هم عرض کردم بازی سختی مقابل کاله خواهیم داشت ولی انتظار بازی ضعیف و این شکست سنگین را نداشتم و در مجموع روز خوبی برای ما نبود و بازی همیشگی خود را ارائه نداریم ضمن اینکه حریف هم واقعا بازی خوبی به نمایش گذاشت.
بناکار در پایان در مورد عدم حضور هواداران تیم حریف در سالن نيز افزود: به نظرم با حضور هواداران کاله بازی جذاب‌تر می‌شد و حضور تماشاگران می‌توانست بازی را حساس‌تر و جذاب‌تر کند.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار