رييس هيئت مديره سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري خرم آباد:
رييس هيئت مديره سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري خرم آباد گفت : به سازمان فرهنگي ماموريت داده ايم كه فضاي مجازي را در برنامه هاي خود مد نظر داشته باشد و آنرا در زمره اهداف اولويت دار خود قرار دهد.
کد خبر: ۱۲۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 13 November 2015


 به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،دكتر محمد فتحي بيرانوند تصريح كرد: فضاي مجازي امروزه به يكي از ابعاد زندگي انسان تبديل شده به گونه اي كه زيستن در جوامع مجازي به يك واقعيت در زندگي حقيقي تبديل شده است بنابراين متوليان امر فرهنگ بايستي اين موضوع را در دستور كار خود قرار دهند تا هم از ظرفيت هاي اين تكنولوژي بهره گيرند و هم از آسيبهاي آن بكاهند.


معاون برنامه ريزي شهر افزود: به سازمان فرهنگي ورزشي به عنوان متولي و متصدي امورات فرهنگي اجتماعي شهرداري خرم آباد ماموريت داده ايم كه با مطالعه و بررسي و تدوين راهكارهاي علمي و عملي و همچنين با استفاده از ظرفيتها و ابزار متعدد به موضوع فرهنگسازي در فضاي مجازي و همچنين فرهنگسازي براي فضاي مجازي ورود پيدا كند و برنامه هاي مدوني را در اين حوزه طراحي كند.

فتحي با اذعان به اينكه اين سازمان در مدت كوتاهي كه آغاز به كار نموده است ، گامهاي خوبي را برداشته و در كنار تقويت زيربنايي ، فعاليت هاي قابل قبولي را در حوزه فرهنگ ، اجتماعي، هنري و ورزشي برداشته است، خاطر نشان كرد: يكي از موضوعات مهمي كه بايد مدنظر اين سازمان قرار بگيرد ، از يك سو استفاده از ظرفيت و فرصت فضاي مجازي به عنوان يك رسانه فراگير و پرسرعت و از سوي ديگر آموزش و فرهنگسازي براي كاستن از آفت تاخر فرهنگي و آسيبهاي فرهنگي و اجتماعي اي كه از اين تكنولوژي متبادر است.

وي با بيان اينكه طرح شهردار مدرسه به عنوان يك پروژه فرهنگي عمده در دست مطالعه و طراحي است ، اظهار داشت : برنامه ريزي علمي و متقن و اجرايي نمودن طرح هايي همچون شهردار مدرسه ، رادیو شهرآوا، سامانه ندای فرهنگ، نذر فرهنگي، شهرياران، خانه فرهنگ و هنر، المپيادهاي محله اي ، تبليغات اجتماعي و طرح هاي خاص براي كنش هاي اجتماعي بانوان خرم آبادي، اجراي برنامه هايي در زمينه فرهنگ بومي و ملي و محلي و... در كنار توسعه ورزش همگاني و نشاط اجتماعي و از جمله طرحهايي كه مي تواند تاثير بسزايي در توسعه فرهنگي شهر خرم آباد داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار