بسته ویژه کشوری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 10 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


خودروسازان زیر بار سفته نرفتند/ پرمتقاضی‌ترین خودرو معرفی شد

اقتصاد > صنعت - مهر نوشت: ۲۴ ساعت از آغاز اجرای طرح تحریک تقاضا و اعطای وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو گذشت؛ ۱۲هزار نفر ثبت‌نام و ۷ هزار نفر هم پول واریز کردند اما نمایندگی‌ها همچنان سفته به جای چک نمی‌پذیرند.

۲۴ ساعتی است که اجرای طرح فروش خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی آغاز شده است. آنگونه که آمارهای رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌گوید، تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر برای خرید خودرو در قالب این طرح، ثبت‌نام کرده‌اند. طرحی که اگرچه در ذات خود به نفع مصرف‌کنندگان است اما شرایط اجرای آن، ابهاماتی را برای مردم ایجاد کرده است.

از ابتدا قرار بود که اجرای این طرح ۷ ساله باشد و مردم هم بازپرداخت را با نرخ سود ۱۶ درصد داشته باشند، اما به یکباره در آخرین لحظات پیش از اجرای طرح، مسئولان اعلام کردند که اجرا از ۷ به ۴ سال کاهش یافته است. در فرم‌هایی که پیش روی مردم برای ثبت‌نام از سوی نمایندگی‌ها قرار داده شده، مدت زمان بازپرداخت اقساط وام ۲۵ میلیون تومانی از یک تا ۴ سال پیش بینی شده است.

تاکید نعمت‌زاده بر ۷ ساله بودن طرح خرید خودرو

اگرچه محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید که طرح همچنان باید با بازپرداخت ۷ ساله اجرایی شود اما خودروسازان می‌گویند که نمی‌توانند بار مالی ناشی از بالا رفتن تعداد اقساط را بپذیرند، چراکه بانک مرکزی تنها تا ۴ سال را از آنها خرید دین می‌کند و مابقی تعهدات از ۴ سال به بالا را باید خود خودروساز به عهده بگیرد. برهمین اساس، خودروسازان هم زیر بار نمی‌روند و می‌گویند در شرایطی که به لحاظ کمبود نقدینگی دارند، قدرت زیر بار رفتن چنین دینی را ندارند و بنابراین طرح تاکنون قرار است که ۴ ساله اجرایی شود؛ مگر اینکه از این به بعد با رایزنی که دولت با خودروسازان می‌کند، مدت زمان بازپرداخت پا را از مرز ۴ سال بالاتر بگذارد.

اما با همین شرایط هم که از سوی خودروسازان پیش روی مردم قرار گرفته است، تاکنون بالغ بر ۱۲ هزار نفر برای استفاده از مزایای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و آنگونه که مسئولان ایران خودرو و سایپا می‌گویند بالغ بر ۷ هزار نفر هم ثبت نام خود را تکمیل و وجوه خود را هم واریز کرده‌اند؛ بنابراین تاکنون حداقل خودروسازان می توانند مطمئن باشند که می‌توانند سهم وام هر یک از خودروهای فروخته شده در این طرح را از بانک مرکزی و بانک‌های عامل دریافت کنند.

پژو، سمند، پراید و تندر چقدر فروختند؟

براساس آخرین آمارهای رسمی که تاکنون اعلام شده است، خودروسازان می‌گویند که توزیع نسبی مناسبی در استقبال از انواع خودروهای تولید خود داشته‌اند. ایران‌خودرو به صراحت آمار ثبت‌نامی های خود را اعلام کرده و گفته که از هر خودرو چقدر فروش رفته اما سایپا این آمار را به صورت درصدی اعلام کرده است.

برهمین اساس، پژو ۴۰۵ حدود ۳ هزار دستگاه، سمند حدود ۲۴۰۰ دستگاه، گروه ۲۰۶ حدود ۲۷۰۰ دستگاه، پژو پارس حدود ۱۰۰۰ دستگاه، دنا و رانا حدود ۱۰۰۰ دستگاه و تندر و وانت‌ها حدود ۸۰۰ دستگاه ثبت‌نام شده‌اند. سهم خودروهای گروه پراید و تیبا هم ۷۰ درصد، تندر و پارس تندر ۲۰ درصد و ۶ درصد وانت‌های زامیاد و ۴ درصد هم آریو و برلیانس و ریچ بوده است.

نمایندگی‌ها: قرارداد فروش تا این لحظه تغییری نکرده است

یکی از کارمندان نمایندگی فروش یکی از خودروسازان با رد هرگونه تغییر در شرایط فروش خودروها در طرح وام ۲۵ میلیون تومانی، می‌گوید: مدت زمان بازپرداخت اقساط همچنان ۴ سال است و تغییری هم ایجاد نشده است، ضمن اینکه هنوز شرایطی برای بازپرداخت به صورت ماه به ماه طراحی نشده است و مردمی که متقاضی باشند، باید بازپرداخت را به صورت چک‌های ۴ ماهه داشته باشد.

وی می‌افزاید: مراحل ثبت‌نام به این صورت است که هر فرد متقاضی باید مستقیما به نمایندگی‌های مجاز فروش مراجعه کرده و پیش ثبت‌نام خود را انجام دهد. ضمن اینکه باید زمان انجام ثبت نام چک‌های مورد نظر خودروساز را هم به نمایندگی تحویل داده و در عین حال، پیش پرداخت را هم به صورت اینترنتی پرداخت نماید.

به گفته او، ظرف ۲۴ ساعت، بررسی‌های لازم در مورد اعتبار سنجی مشتری را انجام داده و پس از آن، به نمایندگی اعلام می‌‌شود که فرد متقاضی از درجه اعتبار برخوردار است یا خیر.

سفته همچنان قبول نیست!

یکی دیگر از کارمندان نمایندگی فروش خودروسازان می‌گوید: هیچ دستورالعملی مبنی بر پذیرش سفته به عنوان ضمانت در طرح فروش خودروها با وام ۲۵ میلیون تومانی به نمایندگی‌ها ابلاغ نشده و تنها چک، قابل پذیرش است.

وی می‌افزاید: مشتری همچنین باید پرینت حساب خود را هم به نمایندگی‌ها ارایه دهد، چراکه برای اعتبارسنجی مشتری اعم از اینکه نباید چک برگشتی داشته باشد، مهم است.

او می گوید: زمان تحویل تمامی خودروها ۳۰ روزه است اما در مورد پژو پارس به دلیل اینکه تولید کمتر از سایر خودروها صورت می‌گیرد، مدت زمان تحویل ۴۵ روزه تعیین شده است.

این گفته نمایندگی‌ها در شرایطی است که علی‌اصغر میرمحمد صادقی، مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی نیز روز گذشته اعلام کرد که اگر متقاضیان دریافت وام کالا یا خودرو دسته چک نداشته باشند، می‌توانند از سفته هم استفاده کنند، ضمن اینکه نرخ سود این تسهیلات ۱۶ درصد به شرط اقساط ماهیانه خواهد بود.

همچنین مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت می‌گوید: آن دسته از افرادی که در ارائه چک به نمایندگی مجاز مشکل دارند، می‌توانند از سفته استفاده کنند.



دستفروشی کردن این خانم سوژه رسانه ها شد +عکس

تابناک گیلان به نقل از هدانا، چندی پیش در چین یک دختر ثروتمند دست به کاری عجیب زد که به گفته خودش به مقصود تهیه پول بنزین این کار را انجام داده است. این دختر جوان در حالی که خودروی پورشه آخرین مدل خود را کنار خیابان پارک کرده بود شروع به دستفروشی تعدادی شال گردن و روسری کرد.

دستفروشی کردن این خانم سوژه رسانه ها شد +عکس


این دختر جوان جواب خبرنگاران را اینگونه می دهد: ” من برای روز تولدم خودروی گران قیمتی را به عنوان کادو دریافت کردم اما حالا نمی توانم برای پول بنزین آن هم از پدرم درخواست کنم به همین دلیل تصمیم گرفتم تعدادی از لباس هایم را اینگونه به فروش برسانم تا پول بنزین چند روز آینده را داشته باشم.”

برعکس دیگر دستفروشان این دختر با استفاده از خودروی بی نظیرش توانست توجه بسیاری را سمت شال های خود جلب کند و آن ها را طی مدت زمان کمی به فروش برساند.



توضیحات فرمانده ناجا درباره اعتراضات روز گذشته آذری زبان‌ها

جامعه > پلیس - ایسنا نوشت: درخواست از مردم برای سپردن اموال گرانبهایشان به صندوق امانات، کاهش 7 درصدی سرقت‌ در سال جاری، توضیح درباره اعتراضات آذری زبان‌ها به یک برنامه صدا و سیما و غیره از مهمترین اظهارات فرمانده ناجا در نشست معاونین مبارزه با سرقت پلیس آگاهی است.
 سردار حسین اشتری در حاشیه نشست معاونین مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا که صبح امروز در مقر ستاد مرکزی پلیس کشور برگزار شد، اظهار کرد: در نشست امروز تمامی معاونان مبارزه با سرقت از استان‌های سراسر کشور حضور داشتند و در آن ضمن بررسی و آسیب شناسی عملکرد گذشته این معاونت برنامه‌های لازم برای آمادگی هرچه بیشتر در حوزه مبارزه با سرقت انجام شد.

فرمانده ناجا از کاهش هفت درصدی سرقت از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه خبر داد و افزود: برآوردهای پلیس حاکی از این است که طی این مدت در سراسر کشور سرقت کاهشی هفت درصدی داشته است که امیدواریم این روند تا پایان سال و همچنین سالهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

اشتری با اشاره به توزیع وقوع سرقت در سطح کشور افزود: در بیش از نیمی از استان‌های کشور آمار سرقت بالا نیست به طوری که در حال حاضر 75 درصد از کل سرقت‌ها در 14 استان کشور رخ می‌دهد.

فرمانده ناجا افزود:‌این استان‌ها به عنوان استان‌های هدف شناسایی شده و در قرارگاه مبارزه با سرقت که از حدود دو سال پیش تا کنون راه اندازی شده نیز اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و اکنون شاهد بهبود وضعیت در حوزه سرقت بوده‌ایم.

اشتری همچنین از افزایش کشفیات پلیس در حوزه سرقت نیز خبر داد و افزود: هم زمان با کنترل رشد سرقت و کاهش وقوع آن در زمینه کشفیات نیز افزایش داشته‌ایم اما این موضوع رضایت بخش نیست.

توضیح درباره اعتراضات روز گذشته آذری زبان‌ها در دو شهر
اشتری در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تجمع روز گذشته هموطنان آذری زبانمان در برخی از شهرهای دو استان آذربایجان شرقی و غربی در اعتراض به یکی از برنامه‌های صدا و سیما، اظهار کرد: در چنین مواردی پلیس برحسب وظیفه ذاتی خود وارد عمل شده و طبق مصوبات و تمهیدات شورای تامین اقدام می‌کند. درباره اعتراضاتی که روز گذشته از سوی برخی از هموطنان آذری زبان به وقوع پیوست نیز مردم این شهرها اعتراضات و همچنین نظر خود درباره موضوع را ارائه کردند. خوشبختانه اکثریت شرکت کنندگان همکاری خوبی با پلیس داشتند و پس از پایان تجمع نیز در ساعت مقرر محل را ترک کردند.

اشتری افزود: اما متاسفانه تعدادی سودجو که قصد سوء استفاده از وضعیت را داشته و اقدام به انجام کارهای هنجار شکنانه کرده بودند از سوی پلیس مورد برخورد قرار گرفتند که البته این برخورد با سعه صدر و آرامش انجام شد.

به گفته رئیس پلیس کشور هم اکنون وضعیت در این شهرها آرام است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سردار اشتری همچنین در سخنانی در این همایش بر ضرورت ریشه یابی سرقت‌ها با همراهی مراکز پژوهشی داخل و خارج از ناجا تاکید کرد و افزود:‌ یکی از موضوعات مهمی که باید مدنظر قرار گیرد این است که مردم باید اموال با ارزش خود را به صندوق‌های امانات سپرده و از نگهداری آن در منازل خودداری کنند.

فرمانده ناجا همچنین بر استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری در راستای مبارزه با سرقت خبر داد و افزود:‌ پلیس برخورد جدی با باندهای سرقت و سارقان مسلح داشته و خواهد داشت.



شمخانی: در مورد «رفع حصر» قاطی می کنم

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه این شورا به موضوع بازداشت اخیر خبرنگاران ورود پیدا کرده است، گفت: این اقدام به شکلی برای صیانت از سلامت خبرنگاران است. وی ادامه داد: با توجه به شرایط سنی‌ام و خستگی از صبح تاکنون ایجاب می‌کند که به این سوال پاسخ ندهم چون قاطی خواهم کرد!

ایسنا: دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه این شورا به موضوع بازداشت اخیر خبرنگاران ورود پیدا کرده است، گفت: این اقدام به شکلی برای صیانت از سلامت خبرنگاران است.

 علی شمخانی در نشست خبری در نمایشگاه مطبوعات به پرسش‌های متعدد خبرنگاران در خصوص بازداشت اخیر برخی از خبرنگاران پاسخ داد و تاکید کرد که این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص نظرش برای شرکت ایران در نشست وین 2 در مورد سوریه و همچنان اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا در مورد حضور زمینی ایران در سوریه، گفت: ایران در اجلاس وین به منظور دفاع از حقوق ملت سوریه از راهبرد همیشگی‌اش دفاع می‌کند که راهبرد همیشگی ایران برای حل معضلات منطقه از جمله سوریه راه‌حل سیاسی است. معضلاتی به منطقه تزریق شده که ذاتی و بومی نیست.

شمخانی ادامه داد: ایران در طول سه سال و نیم و یا چهار سال گذشته با توجه به برخی حوادث رخ داده از جمله بحث بحران پناهندگان آواره و احساس تهدید نسبت به تروریسم تکفیری در غرب اروپا همواره بر لزوم راه‌حل سیاسی تاکید می‌کرد و تازه انگار حرف‌های جمهوی اسلامی شنیده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید مشخص شود تروریسم کیست، گفت: داعش جبهه النصره و جیش‌الحرام گروه‌های تروریستی هستند که 95 درصد از مبارزه مسلحانه در سوریه را تشکیل می‌دهند. جمهوری اسلامی به دنبال این است که ترورسیم کیست، چطور باید با آن مقابله شود و چطور می‌توان بستری را فراهم کرد تا مردم سوریه برای خودشان تصمیم‌گیری کنند.

به گفته شمخانی، تنها راه‌حل مشکل سوریه کمک و ایجاد تمهیداتی برای امنیت سوریه است تا اینکه مردم این کشور برای آینده‌شان تصمیم‌گیری کنند.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم وزیر دفاع آمریکا چنین چیزهایی را گفته باشد چرا که قدرت جمهوری اسلامی ناشی از نیروی زمینی نیست. حضور نیروی زمینی جمهوری اسلامی به معنای حضور ارتباطی با مردم منطقه و نه ارتباط تشکیلاتی به اسم نیروی زمینی است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: از ابتدای انقلاب یعنی 22 بهمن 57 جمهوری اسلامی به دلیل شعار ضداستکباری‌اش پایگاهی میان مردم پیدا کرد که از استبداد و استکبار داد و فغان می‌زدند. این موضوع با پول و ریال و دلار به دست نمی‌آمد، این با خون شهید همدانی و دفاع صادقانه از تئوری‌های ضداستکباری به دست می‌آید لذا اینطور نیست که کسی به کشوری برای حضور نظامی توصیه کند تا با این نسخه درمان درد کند.

شمخانی در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص تدابیر اندیشیده شده در مورد هشدار مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ در دوران پسابرجام و راهبردهای اندیشیده شده، گفت: نفوذ چیز جدیدی نیست. دشمنی استکبار با ما یک دشمنی امپریالیستی و غیرقابل حل است. به طور قطع غرب به مفهوم آمریکا به دلیل عدم حضور در ایران باید به شکلی خلاء حضورش را پر کند و در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای شناخت واقعیت جامعه ایران و تدوین برخی اقدامات علیه ایران حضور پیدا کند.

وی افزود: حتما این موضوع مدنظر تمام مسئولان جمهوری اسلامی است یعنی همه مسئولان اینکه موضوع نفوذ موضوع ترکیبی و دارای ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است را باور دارند و منطقی برای آن تنظیم می‌کنند که چطور می‌شود با آن مقابله کرد و چطور می‌شود از جامعه ایران صیانت کرد که در راس این صیانت، صیانت از خبرنگاران است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به پرسشی در خصوص تشکیل کمیته صیانت از برجام، گفت: قرار شد فردا شب جلسه‌ای در شورای امنیت ملی برای بررسی و به نتیجه رسیدن این موضوع تشکیل شود.

خبرنگاری از شمخانی پرسید که دشمن در برجام برای محدود کردن توان موشکی ایران تلاش‌های زیادی کرد که نتوانست به نتیجه برسد، اکنون نیز به دنبال محدود کردن برنامه دفاعی ایران است. اگر دشمن باز هم مجدد بخواهد این کار را کند مقابله با دشمن چطور است؟

شمخانی پاسخ داد: جمهوری اسلامی در طول 37 سال گذشته توان دفاعی‌اش را توسعه داده و هیچ نقص و کاهش سرعت نسبت به تولید قدرت بازدارندگی به مفهوم دفاع از جمهوری اسلامی در حوزه نیروهای مسلح از طرف هیچ کسی نباید مورد تهدید قرار گیرد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ورود شورای عالی امنیت ملی به موضوع خبرنگاران بازداشتی و اظهارنظر اخیر رییس قوه قضاییه در واکنش به صحبت‌های رییس‌جمهور در این رابطه، گفت: این موضوع در حال مدیریت شدن است. این اقدام به شکلی صیانت از سلامت خبرنگاران است. شاید برخی از اقدامات ناخواسته توسط برخی افراد صورت گرفته که در گردابی افتادند که این گرداب مفید نیست.

شمخانی تاکید کرد: کسی قصد انهدام و یا خدای نکرده تضعیف کس دیگری را نخواهد داشت. این خط مشی جمهوری اسلامی ایران نیست ولی به طور قطع جامعه گسترده، شریف و زحمت‌کش و کم خواه خبرنگاری ما نیازمند به صیانت است.

وی در پاسخ به سوال این خبرنگار که آیا این بازداشت‌ها برای صیانت از خبرنگاران بوده که راه نفوذی برای دشمن نباشد، گفت:‌ قطعا همین‌طور است. کسی قصد انهدام هیچ کسی را ندارد، مطمئن باشید.

به گزارش ایسنا، خبرنگاری از شمخانی پرسید مباحثی مطرح می‌شود مبنی بر اینکه فرآیند جمع‌آوری سانتریفیوژهای فردو و نطنز شروع شده بود که جلوی آن با یک تذکر گرفته شده است ، آیا چنین چیزی درست است که شمخانی در پاسخ گفت: همین‌طور است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به پرسش دیگر در خصوص اینکه آیا شورای عالی امنیت ملی به موضوع خبرنگاران بازداشتی ورود پیدا می‌کند؟ گفت: ما به این موضوع ورود پیدا کردیم.

شمخانی در پاسخ به سوال دیگری در مورد اربعین گفت: اربعین مانور باشکوهی از بیان هیهات من‌الذله امام حسین (ع) است که ضداستکبار آن زمان یعنی یزید و معاویه بود. امروز این حرکت به عنوان یک عبرت و پند قابل اتکا به منظور مبارزه خون بر شمشیر در جامعه و منطقه ما جا افتاده است. مطمئنا اربعین امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

وی گفت که حتما مردم برای حضور در مراسم اربعین حسینی در عراق باید روادید بگیرند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به پرسش مجدد خبرنگاران در مورد زمان آزادی خبرنگاران بازداشتی و تعیین تکلیف آن گفت: قطعا این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد و آزادی خبرنگاران زمان زیادی نخواهد برد.

وی گفت: به نظر می‌آید این دوستان مشکل ندارند و بعد از آنکه به آنها گفته شد کارشان غلط بوده به این موضوع اذعان داشتند البته برخی از آنها گفته‌اند که مطلع نبودند.

شمخانی تاکید کرد: قصد این نیست که اگر کسی دستگیر شد او را از حیز انتفاع بیندازند. قصد این است که آژیر خطری کشیده شود مبنی بر اینکه دوستان ما در مرحله حساسی قرار داریم و زیرکی‌ها و معماگونه وارد شدن استکبار در جامعه ما با بزک کردن خود را بدانند و این که جامعه ما بیشترین آسیب را از ایالات متحده آمریکا دیده است.

وی افزود: قصد بر این است که این دوستان بدانند که آمریکا به شکل مرموزی به دست‌های خواسته و یا ناخواسته خبرنگاران وارد عمل می‌شود. آنها هم چنین چیزی را باور کردند. حال باید این موضوع را به دیگران گفت تا بقیه خبرنگاران مراقب باشند. این موضوع به برخی خبرنگاران گفته شده و پیامک داده شده که مراقب این مشکل باشند تا در این گرداب نیفتند.

شمخانی ادامه داد: به نظرم آن دوستانی که از این موضوع آگاهی یافتند با توجه به اینکه برخی از آنها آشنا به این شگرد نبودند موضوع‌شان قابل حل خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه سیاست ایران در مورد حمایت از مردم عراق و سوریه به معنای حمایت از قومیت‌های مختلف چگونه است، گفت: تمامیت ارضی عراق و سوریه برای ما یک اصل است.

وی توضیح داد: تمامی مردم سوریه از کرد، عرب، سنی، شیعه برای ما یکسان هستند و ما از بخشی که اعمال قدرت استکبار را نمی‌پذیرد حمایت می‌کنیم.

شمخانی در واکنش به پرسشی در مورد اقدام شورای عالی امنیت ملی برای رفع حصر،‌گفت: اجازه دهید یک لیوان آب بخورم!

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سنی‌ام و خستگی از صبح تاکنون ایجاب می‌کند که به این سوال پاسخ ندهم چون قاطی خواهم کرد!

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد انتخابات خبرگان و مجلس گفت: انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به عنوان دو سد ضدنفوذ خواهد بود و به طور قطع همان‌طور که 37 انتخابات گذشته در امنیت کامل بوده است انتخابات امسال اسفند ماه نیز انتخاباتی با سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت خواهد بود.


عکس سلفی سردار آزمون با لیونل مسی آسیا + عکس

سردار آزمون ملی‌پوش فوتبال ایران در پستی جالب در اینستاگرام عکس سلفی خود را با فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران منتشر کرد.

وی در صفحه خود نوشت:

من و لیونل مسی آسیا از نوع بانوان. برای او خوشحالم که موفق بوده است. همه ما برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنیم. امیدوارم در جام جهانی هم شرکت کنید.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار