شهردار خرم آباد:
شهردار خرم‌آباد گفت: به شدت از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری حمايت مي كنم و مصر هستيم كه این سازمان را به جايگاه واقعي و والاي خود برسانيم.
کد خبر: ۱۲۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۷ 10 November 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،یحيي عيدي بيرانوند در ديدار مديرعامل و كاركنان سازمان فرهنگي ورزشي بر نقش سازنده اين سازمان تاكيد كرد و افزود: اين سازمان كه كمتر از يك ماه است فعاليت رسمي خود را آغاز نموده، عملكرد قابل قبول و قابل توجه اي داشته است و همچون طفل نوپايي كه راه رفتن آموخته باشد ، تلاش ميكند با انديشه و عمل و پيگيري هاي مجدانه راه رفتن صحيح و بدون حاشيه اي را انجام دهد.

وي با تاكيد بر اينكه خروج شهرداري از انزوا يكي از وظايف درون ساختاري اين سازمان است، خاطرنشان كرد: ايجاد وحدت بين همكاران ، انتقال تجارب موفق كشوري و جهاني به شهرداري ، جلب مشاركت هاي عمومي و افزايش تعلق خاطر همكاران ، معرفي و نكوداشت چهره هاي ماندگار و شهروندان نمونه، بالابردن پرستيژ شهرداري و... از وظايفي است كه از سازمان فرهنگي ورزشي انتظار مي رود.

عيدي بيرانوند تصريح كرد: برنامه ريزي علمي و متقن و اجرايي نمودن طرح هايي همچون شهردار مدرسه، نذر فرهنگي، شهرياران، خانه فرهنگ و هنر، فستيوال هاي خانوادگي، المپيادهاي محله اي ، تبليغات اجتماعي و بويژه طرح هاي خاص براي بانوان جامعه از قبيل ساماندهي پارك بانوان و فعال كردن اين بوستان براي كنش هاي اجتماعي بانوان خرم آبادي، اجراي برنامه هايي در زمينه فرهنگ بومي و ملي و محلي و... در كنار توسعه ورزش همگاني و نشاط اجتماعي و از جمله طرحهايي كه در دستور كار اين سازمان قرار گرفته ، مي تواند تاثير بسزايي در توسعه فرهنگي شهر خرم آباد داشته باشد.

سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري خرم‌آباد نقش سازنده ايفا مي‌كند/ به شدت از اين سازمان حمايت مي كنم

پس از وي نيز مسعود ارمغان مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري خرم آباد نيز به تشريح برنامه هاي اين سازمان و معرفي تقويم عملياتي تدوين شده براي فعاليت هاي آتي پرداخت و ضمن ارائه طرح نامه ها و استراتژي هاي سازمان ، مشكلات و مسائل پيرامون سازمان را برشمرد و مسئله مالي را موضوعي بر شمرد كه بايستي براي رفع آن تلاش نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار