مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 09 November 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، رضا گرزین از اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای از 16 لغایت 21 آبان‌ماه خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با اشاره به اهداف برگزاری این طرح  گفت: این برنامه با هدف توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی، اطلاع‌رسانی و آشنایی جوانان و نوجوانان و دانشجویان فارغ‌التحصیل، اصناف و اتحادیه‌ها از مباحث مهارتی و کارآفرینی و یادگیری الگوهای جدید شغلی  متناسب با بازار کار برگزار می‌شود.

گرزین اظهار کرد: عموم علاقه‌مندان، مدارس، هنرستان‌ها، دانشگاهیان و حتی والدین که دغدغه اشتغال فرزندان خود را دارند می‌‎توانند همه روزه از ساعت هشت تا 12 تا تاریخ 21 آبان‌ماه به مراکز آموزشی تابعه در سطح استان مراجعه کرده و از نزدیک با نحوه ارائه آموزش‌های مهارت و ظرفیت‌های موجود آشنا شوند.

وی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز جهت بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان دعوت کرد و افزود: روسا و مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آمادگی کامل دارند تا از این افراد استقبال کرده و با مشاوره، الگوهای جدید شغلی که در دنیای صنعتی و فناوری وارد شده‌اند را ارائه دهند.

این مسئول با اشاره به لزوم داشتن مهارت برای ایجاد یک کار و به تبع آن تولید با کیفیت، تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که هر فرد باید برای پیشبرد اهداف خویش و توانایی انجام کار، در خود شایستگی و مهارت لازم را ایجاد کند تا به دنبال آن شاهد ارائه یک کار و حتی تولید با کیفیت باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: سیاست این اداره‌کل با داشتن 22 مرکز آموزش دولتی و 850 واحد آموزشی بخش خصوصی از رامسر تا گلوگاه ایجاد و نهادینه کردن این شایستگی‌ها در عموم جامعه و افراد علاقه‌مند است.

وی در پایان گفت: با همه هزینه‌هایی که دولت در این بخش صرف می‌کند، تمامی آموزش‌های مهارتی در مراکز دولتی با کارگاه‌های مجهز و به روز و متناسب با بازار کار بوده و رایگان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار