کد خبر: ۱۲۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 09 November 2015

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: تبعیت از قرآن کریم و فرامین آن چراغ راه بوده و می تواند مشکلات اجتماعی جامعه را برطرف کرد.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:در عصر حاضر که عصر بروز فتنه های مختلف در اقصی نقاط جهان است تنها پناهگاه بشریت در مواجهه با این فتنه ها تبعیت از فرامین ارزشمند قرآن کریم است.

وی اظهار داشت : قرآن کریم بیش از 1400 سال پیش بر پیامبر اکرم (ص) نازل شده ولی حاوی مطالبی است که با مشکلات اجتماعی روز ما کاملا سازگار است.

وی ادامه داد:باید قرآن و بهرگیری از فرامین آن در تمامی خانواده های ما نهادینه شود در این صورت به مدینه فاضله دست پیدا خواهیم کرد که تمام دشمنان نظام و انقلاب حسرت آن را خواهند خورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: قرائت قرآن با وضوء باعث تقویت بینایی چشم بنده مومن می شود و حتی بهرگیری از فرامین آن می تواند بسیار از مشکلات روحی و روانی بشریت را حل کند.

وی افزود: امروز دستگاه های فرهنگی بالاخص حوزه دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی البرز گسترش فعالیت های قرآنی را در رأس برنامه های خود قرار داده است.

مسعودی اضافه کرد: مسئولان ما باید توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی را در سطح کشور مد نظر قرار دهند چراکه استفاده از رهنمود های قرآن کریم ایجاد کننده سدی محکم در برابر توطئه های داخلی و خارجی دشمن است و وقتی قرآن و رهنمود های آن الگو و اسوه مردم شود آن مردم به ولایت و دفاع از تمامیت ارضی کشور بیشتر وفادارند.

وی در پایان از فعالیت 55 موسسه قرآنی فعال در استان البرز یاد کرد و گفت:این موسسات با هماهنگی دارالقرآن تبلیغات اسلامی البرز فعالیت های خوبی را انجام داده اند به طوری که جوانان و نوجوانان حتی مردم از اقشار مختلف جذب این موسسات شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار