مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از آمادگی دستگاه های اجرایی استان برای مقابله با سیلاب احتمالی و هرگونه حوادث غیرمترقبه دیگر در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 09 November 2015
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از آمادگی دستگاه های اجرایی استان برای مقابله با سیلاب احتمالی و هرگونه حوادث غیرمترقبه دیگر در سطح استان خبر داد.

حسین باباجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال اخطاریه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر وارد شدن سامانه بارش زای قوی به جو استان و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق، این اخطاریه را به دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران و فرمانداری های استان ارسال کرده ایم.

وی افزود: در عین حال از دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان خواسته ایم تا هرگونه پیش بینی اداره کل هواشناسی را جدی گرفته و تمهیدات لازم را برای مدیریت کار در زمان بارندگی بیندیشند.

باباجانی خاطرنشان کرد: در زمان بارش های دو هفته پیش که منجر به وقوع سیلاب در بیشتر نقاط استان شد خوشبختانه اقدامات لازم در موعد مقرر انجام و با همکاری دستگاه های عضو ستاد از بروز خسارت های بیشتر جلوگیری شد.

مدیرکل مدیریت ستاد بحران استانداری کرمانشاه در ادامه خسارت تقریبی به استان در پی وقوع بارش های شدید باران طی روزهای پنجم تا هشم آبان را حدود دو هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این میزان خسارت به همراه مستندات لازم به هیئت دولت ارجاع شده است.

وی در پاسخ به این سوال که هیئت دولت مبالغی را برای جبران خسارات سیل در استان های ایلام و لرستان اختصاص داده اما خبری از کرمانشاه نشده افزود: این استان ها زودتر از ما میزان خسارات وارده را به هیات دولت ارسال کرده بودند و بنا بر فوریتی هم که داشت دولت مبالغی را به این استان ها اختصاص داد.

باباجانی در پایان گفت: میزان خسارت وارده به تاسیسات و زیرساخت های استان در هیئت دولت در دست بررسی است و بسیار هم امیدواریم مبلغ خوبی برای جبران خسارت های وارده به استان نیز تعلق گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار