مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: جمعیت هلال‌احمر با تمام تلاش‌ها و اقدامات پیشگیرانه و فعالیت‌های مددرسانی خود رتبه ممتاز را در اجرای مانورهای ساعت صفر به دست آورده است.
کد خبر: ۱۲۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹ 06 November 2015

علی اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: وضعیت استان اردبیل در این زمینه خوب ارزیابی می‌شود، اما امیدواریم هیچگونه حادثه‌ای رخ ندهد که نیاز به امدادرسانی باشد، اما اگر زمانی این اتفاق افتاد، از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

وی با تقدیر از هلال‌احمر استان اردبیل اضافه کرد: هلال‌احمر استان اردبیل از آمادگی لازم و خوبی برخوردار بوده و نمره قبولی کسب کرده و به صورت عملی نشان داده است که در کمترین زمان در کنار حادثه‌دیدگان خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل با اشاره به اهمیت آموزش در این مقوله بیان کرد:‌ باید آموزش همگانی را بیشتر کرد تا در زمان حادثه قبل از رسیدن نیروهای امداد، خانواده‌ها به کمک هم بشتابند.

اسلامی تصریح کرد: در سال‌جاری و با همکاری هلال‌احمر استان اردبیل برای اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌های استان دوره‌های آموزش تخصصی برگزار کردیم.

این مسئول عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر با تمام تلاش‌ها و اقدامات پیشگیرانه و فعالیت‌های مددرسانی خود رتبه ممتاز را در اجرای مانورهای ساعت صفر به دست آورده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل در پایان افزود: این چنین دوره‌هایی سبب سرعت‌بخشی به امدادرسانی می‌شود، چراکه در زمان حادثه، افرادی که در نزدیکی محل حادثه قرار دارند، بهتر و زودتر می‌توانند به امدادرسانی بپردازند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار