فرمانده انتظامی گناوه:
فرمانده انتظامی گناوه گفت: پلیس با افرادی که در این شهرستان با سوء استفاده از فضاهای مجازی به جوسازی و شایعه پراکنی اقدام و آرامش روانی جامعه را برهم می زنند، برخورد جدی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 04 November 2015
تابناک بوشهر: سرهنگ اکبر قاسمی افزود: چنانچه این افراد مرتکب هر گونه هتک حرمت و یا نسبت های ناروایی به فرد و یا سازمانی اقدام کنند با ابزارهای قانونی ازسوی پلیس فتا رصد و شناسایی می شوند.

وی اظهارکرد: هر ازگاهی در تعاقب کمترین ناهنجاری اجتماعی برخی افراد هنجارشکن با نادیده گرفتن قانون و زخم خورده از افعال مجرمانه شان ازطریق فضای مجازی درصدد تغییر سبک زندگی و ملتهب کردن فضای روانی جامعه پیرامون افراد، سازمان ها و دستگاههای امنیتی و انتظامی که برابر قانون جرم است، تلاش می کنند که با چنین حرکتی طبق موازین بشدت برخورد خواهدشد.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: کسانی که دراین شهرستان فضای مجازی را برای دستیابی به اخبار و حوادث شهرستانی انتخاب کرده اند اگرچه خبرهای منتشره دراین فضا منشا قابل تائید و مطمئنی باشد اما شایسته است که اطلاعات دقیق را همواره از سایت های رسمی نظام جمهوری اسلامی و دستگاههای رسمی نظام حاکمیتی رصد کنند.

وی بیان کرد: مردم نباید به فضاسازی مخرب برخی فرصت طلبان و متعرضان به حقوق شهروندان و آبروی خانواده ها توجهی کرده و با همکاری مسئولان امنیتی و انتظامی در تحکیم و تامین آرامش و امنیت خانواده ها مشارکت کنند.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: اخبار مهم ازسوی مسئولان شهرستان از طریق سایت ها و رسانه های دیداری نوشتاری اطلاع رسانی خواهد شد و همشهریان به اخبار کذب افرادی که موج سواری رسانه ای می کنند، توجه نکنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار