مدیر عامل شرکت سیمان سامان غرب گفت: تسهیل ساختار و روابط اداری در استان کرمانشاه خواسته صادرکنندگان است و زیرساخت‌های موزون باید همگام با امر صادرات در استان فراهم شود.
کد خبر: ۱۲۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 04 November 2015
مدیر عامل شرکت سیمان سامان غرب گفت: تسهیل ساختار و روابط اداری در استان کرمانشاه خواسته صادرکنندگان است و زیرساخت‌های موزون باید همگام با امر صادرات در استان فراهم شود.

شهریار گراوندی در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان کرمانشاه که شامگاه سه شنبه برگزار شد، اظهار داشت: صادرات خردسال کشور ما توان مطابقت با پیر واردات را ندارد.

وی افزود: کشوری که از دانش و توان نظامی بالایی برخوردار باشد اما اقتصاد مناسبی نداشته باشد پایدار نخواهد بود همچنانکه شوروی قربانی این ضعف شد.

گراوندی بیان کرد: شرکت سیمان سامان غرب فعالیت خود را در آذر ۸۹ با ۲ خط تولید آغاز و در کمتر از ۳۶ ماه توانستیم این ۲ بخش را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: شرکت سیمان سامان غرب به مدت ۴ سال برترین صادرکننده سیمان در کشور به لحاظ کیفی و کمی شناخته شد و سال گذشته با ۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تن تولید نیز به عننوان صادرکننده برتر معرفی شدیم درحالیکه فاصله ما با رقبا ۷۰۰ هزار تن بود.

گراوندی ادامه داد: بالغ بر ۱۵۰۰ نیروی کار به صورت مستقیم در محوطه ۸۱ هکتاری و نیز ۲۰ هزار نفر به صرت غیر مستقیم  در عرصه تولید  و صادرات سیمان سامان غرب فعال‌ و مشغول به کارند.

وی اظهار کرد: شرکت سیمان سامان غرب هم اکنون به عنوان یک برند در بازار عراق مطرح است و در عرصه تکنولوژی نیز نیروهای مستعد خوبی داریم.

مدیر عامل شرکت سیمان سامان غرب گفت: در طول سالیان متمادی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم اما به عشق ایران پا پس نکشیدیم.

وی خودتحریمی را فراتر از تحریم‌های ظالمانه بین‌الملی از مشکلات عرصه اقتصاد در کشور دانست و گفت: ساختار نادرست و قدیمی حاکم بر ارکان و نهادهای دولتی و واحدهای تولیدی از مشکلات کشور است.

گراوندی بعضا انتخاب نادرست مدیریتی را سبب عدم وجود چابکی و تحرک در اقتصاد کشور دانست و گفت: درخواست بنده از دولت فراهم کردن زیرساخت های موزون و همگام با امر با صادرات است و استاندار کرمانشاه نیز در پروسه زمانی مختلف به مشکلات هر کدام از واحدهای تولیدی در استان بپردازد.

مدیر عامل شرکت سیمان سامان غرب بیان کرد: پیگیری تا حصول نتیحه خواسته ما از استاندار برای رفع مشکلات صادرکنندگان است.

وی گفت: ما با مرارت بازاری برای صادرات و رقابت می یابیم اما در ادامه دچار مشکل شده و زیرساخت‌های گمرکی نیز به رسیدگی بیشتر نیاز دارد.

گراوندی افزود: در ساختار دوایر دولت مشکلاتی وجود دارد اما چرا ما باید تاوان آن را بپردازیم و مدت‌ها برای کار اداری در دوایر دولتی معطل باشیم.

مدیر عامل شرکت سیمان سامان غرب گفت: ما اکنون در جبهه اصلی مبارزه با اقتصاد قرار داریم و به پشتیبانی نیاز داریم اما افزایش صادرات با این  مسیر موجود ممکن نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: تسهیل روابط و ساختار اداری در استان کرمانشاه از عهده ما خارج است و استاندار باید به این مسئله رسیدگی کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار