مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قزوین گفت: به‌منظور رفع سد معبر و همچنین ساماندهی مشاغل مزاحم شهری، بازارچه‌های ویژه دست‌فروشان و وانت‌بارها در قزوین راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 04 November 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از تسنیم، حسین عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به اینکه به‌منظور ساماندهی مشاغل شهری برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: به منظور رفع سد معبر و همچنین ساماندهی مشاغل مزاحم مرتبط با سازمان میادین میوه و تره‌بار برنامه‌های مناسبی همچون ساماندهی وانت باره‌های میوه‌فروشی اشاره کرد.

وی افزود: به‌دلیل نبود روزبازهای مناسب در قزوین، فعالیت مشاغل مزاحم شهری همچون وانت‌بارها به ویژه وانت‌بارهای میوه و تره‌بار در کنار خیابان‌ها رونق بسیاری یافته تا جایی که این شکل از کسب‌ و کار علاوه بر مشکلات شهری سبب آسیب‌زدن به چهره شهری شده است.

 مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قزوین با تاکید براینکه تاسیس بازارچه‌های ویژه دستفروشان می‌تواند در ساماندهی آن‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد، تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که سازمان میوه و تره‌بار به منظور ساماندهی دستفروشان و وانت‌بارها برای آن برنامه‌ریزی کرده می‌توان به ایجاد بازارچه‌های ویژه دستفروشان در مناطق مختلف شهر قزوین اشاره کرد.

وی ادامه داد: با متمرکز کردن دست‌فروشان شهر قزوین نظارت مناسبی را از آن‌ها داشته و زمینه رفاه حال همشهریان را فراهم می‌شود علاوه بر این راه‌اندازی بازاچه‌های ویژه دستفروشان کمک به سزایی به زیبا‌سازی چهره شهری می‌کند.

عمویی با بیان این موضوع که ساماندهی مشاغل مزاحم نیازمند همکاری و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی ذیربط است، گفت: می‌توان با هماهنگی و همکاری ادارات و سازمان‌های مربوطه به ویژه شهرداری‌های نواحی زمینه انتقال و ساماندهی دستفروشان و وانت‌باران میوه و تره‌بار را فراهم کرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین تصریح کرد: می‌توان با ساماندهی دستفروشان از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرده و زمینه فعالیت سالم این افراد را فراهم کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار