برخی از مشکلات پیمانکاران مربوط به سال‌های گذشته است که طرح و پروژه اجرا شده و حتی به مرحله بهره‌برداری رسیده اما قرار داد کتبی در این خصوص وجود ندارد
کد خبر: ۱۲۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 31 October 2015
رئیس انجمن صنفی پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد از مطالبات ۲۶۰ میلیارد تومانی پیمانکاران استان از دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدپژمان نیک‌اقبالی امروز در کمیسیون فنی و مهندسی استان که به بررسی مشکلات و چگونگی پرداخت مطالبات پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داشت، گفت: مشکلات پیمانکاران از دستگاه‌های دولتی، در سفر آتی هیئت دولت به استان مطرح می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از مشکلات پیمانکاران مربوط به سال‌های گذشته است که طرح و پروژه اجرا شده و حتی به مرحله بهره‌برداری رسیده اما قرار داد کتبی در این خصوص وجود ندارد.

وی تصریح کرد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد با در نظر گرفتن زمان و وضعیت توسعه استان برخی از مطالبات پیمانکاران را پرداخت خواهد کرد.

این مسئول بیان کرد: تلاش می‌شود با اختصاص ۳۰ درصد از اعتبارات عمرانی سالانه دستگاه‌های اجرایی، به مرو مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.

در ادامه حسن وکیلی رئیس صنف پیمانکاران استان مطالبات پیمانکاران استان را ۲۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: برخی از مطالبات مربوط به سنوات گذشته است.

وی اضافه کرد: در ۳ ماهه اول سال جاری ۵۶۰ فقره شکایت از دستگاه‌های اجرایی توسط پیمانکاران انجام شده است.

رئیس اتحادیه پیمانکاران استان خواستار تشکیل شورای تعاملی برای رسیدگی به وضعیت پیمانکاران شد و عنوان کرد: در این شورا اختلاف بین دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران با محوریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بررسی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار