کد خبر: ۱۲۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷ 30 October 2015
 سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که نتیجه دربی تهران برای من اهمیتی ندارد گفت:سعی می کنیم در بازی فردا به مسائل فنی فکر کنیم و کاری به مسائلی چون داوری نداشته باشیم اما امیدواریم این قضاوت عادلانه باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های صبای قم و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: در بازی با تراکتورسازی یکی از دیدارهای دشوار خود را در پیش داریم زیرا با تیمی مواجه هستیم که نسبت به گذشته در شرایط بهتری قرار دارد و تیم هماهنگ تری نسبت به قبل است.

وی افزود: تراکتورسازی برای جبران بازی قبل برابر ذوب آهن در بازی فردا انگیزه دارد اما تیم ما هم که در بازی قبل برابر سایپا خوب کار نکرده به دنبال جبران تساوی در تهران برابر سایپا و کسب برد است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در بازی قبل پس از 2 سال محرومیت سیدمهدی حسینی از وجود وی استفاده کردیم زیرا وی یک بازیکن شایسته است و در بازی برابر سایپا از عملکرد وی راضی بودیم.

دایی بیان کرد: در استفاده از بازیکنان، به فکر این نیستیم که این بازیکن بومی است یا غیر بومی زیرا به دنبال این هستیم که بازیکنان شایسته میدان ببینند و حسینی نیز از نظر فنی در وضعیتی بود که می خواستیم از وجود وی از همان ابتدای فصل استفاده کنیم.

وی درباره نتیجه دربی تهران عنوان کرد: نتیجه این مسابقه برای من بی اهمیت است و شاید هر کسی دیدگاه فنی و نظر خاص خود را داشته باشد اما من به فکر تیم خودم هستم و ترجیح می دهم در مورد صبا صحبت کنم.

سرمربی صبای قم تصریح کرد: هاشم بیگ زاده، میلاد فراهانی و جهانبخش ذبیحی بازیکنان مصدوم ما در بازی فردا هستند اما بازیکن محروم نداریم.

دایی در مورد اعتراضاتش به داوری در هفته های اخیر خاطرنشان کرد: سعی می کنیم در بازی فردا به مسائل فنی فکر کنیم و کاری به مسائلی چون داوری نداشته باشیم اما امیدواریم این قضاوت عادلانه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار