کد خبر: ۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ 27 January 2015
راه‌اندازی سامانه 2000 برای پرداخت قبض مردم موجب سرگردانی مردم در بخش مخابرات شده است.


به گزارش فارس، راه‌اندازی سامانه 2000 برای پرداخت قبض مردم موجبات سرگردانی مردمی شده است.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی راه‌اندازی این سامانه کمک بسیاری به وقت افراد کرده اما برای برخی افراد به‌ویژه افراد مسن این موضوع نگرانی‌های را به وجود آورده‌ است.

ظاهرا مخابرات بدون اینکه اطلاع‌رسانی دقیقی برای این سامانه کرده باشد از چاپ قبض‌های کاغذی تلفن جلوگیری کرد و این موضوع سبب قطعی تلفن برخی افراد شد، بدون اینکه اطلاعی داشته باشند.

حتی افراد با مراجعه مکرر به شرکت‌های مخابرات به آنها اعلام شده که باید رمز دوم داشته باشند در صورتی‌ که مردم به ویژه افراد مسن اطلاعاتی درمورد آن ندارند و این موضوع سبب مراجعه آنها شده‌ است.

علی داداشی یکی از شهروندان ساروی در این باره به خبرنگار خبرگزاری فارس می‌گوید: بدون اینکه اطلاعی داشته باشیم تلفن منزل ما قطع شده با مراجعه به شرکت مخابرات به ما گفته شده که می‌توانیم از منزل قبض را پرداخت کنیم.

وی افزود: در منزل چند بار امتحان کردیم و دوباره به مخابرات مراجعه کردیم و گفتند باید رمز دوم عابر بانک را به همراه داشته‌ باشیم.

 هادی بریمانی رئیس شرکت مخابرات ساری درباره عدم چاپ قبض‌های تلفن بدون اطلاع‌رسانی دقیق برای مردم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری گفت: از اینکه قبض چاپ نکردیم و به مردم الزام کرده باشیم که حتماً قبوض خود را از طریق سامانه 2000 پرداخت کنند صحت ندارد.

وی بیان‌ کرد: بلافاصله که قبوض تلفن در مرحله چاپ قرار دارد به مردم از طریق تلفن اطلاع‌رسانی می‌کنیم که قبض‌ها در مرحله چاپ قرار دارد.

رئیس شرکت مخابرات ساری با بیان اینکه در حال معرفی و اطلاع‌رسانی سامانه 2000 قرار داریم، اظهار کرد: این سامانه قابلیت این را دارد که مردم علاوه بر پرداخت قبوض تلفن قبض‌های سایر شرکت‌های خدماتی را پرداخت کنند.

بریمانی افزود: همچنین مزیت دیگر سامانه 2000 این است که در صورت قطعی تلفن و نداشتن مورد خاصی دیگر در صورت پرداخت قبض از طریق این سامانه، بدون مراجعه به شرکت مخابرات تلفن وصل شده و از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: پرداخت قبوض از طریق سامانه 2000 و عدم چاپ قبوض کاغذی به بحث زیست محیطی کمک بسیاری می‌کند.

رئیس شرکت مخابرات ساری با اشاره به اینکه تاکنون کمتر از 10 روستای ساری متقاضی عدم چاپ قبوض کاغذی برای خود شدند، گفت: همچنان قبوض کاغذی تلفن درحال چاپ است و ما تاکنون مردم را ملزم نکردیم که حتما از طریق سامانه 2000 قبض‌های خود را پرداخت کنند.

بریمانی با اعلام اینکه در مرحله اطلاع‌رسانی سامانه 2000 هستیم، خاطرنشان کرد: بحث الزام در کار نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار