تابناک: هشتاد و یکمین شهرآورد پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران برگزار شود اما هنوز به طور رسمی ترکیب داوری آن مشخص نشده است.
کد خبر: ۱۲۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 29 October 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، عصر روز جمعه قرار است هشتاد و یکمین شهرآورد پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران برگزار شود اما هنوز به طور رسمی ترکیب داوری آن مشخص نشده است.

پیشتر برخی از خبرگزاری ها بدون ذکر منبع مشخص و رسمی اعلام کرده بودند که محسن ترکی برای ششمین بار به عنوان قاضی دیدار حساس سرخ آبی ها انتخاب شده است و این خبر نیز از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته داوران تکذیب نشد.

براین اساس قرار است رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی، محسن ترکی را در امر قضاوت شهرآورد پایتخت یاری کنند.

این ششمین بار است که ترکی 42 ساله برای دربی تهران انتخاب می شود. در 5 بازی قبل که ترکی داور بوده است ، سه بازی با تساوی به پایان رسیده و 2 بازی دیگر را استقلال برده است. ترکی رکوردار تعداد داوری برای شهرآور سرخ آبی ها در لیگ برتر است.

اما نکته غیر حرفه ای و تامل برانگیز آنجاست که ترکیب داوران شهرآورد پایتخت در ابتدا تنها به صورت غیر رسمی در اختیار یک خبرگزاری قرار گرفت و سپس هیچ مقام مسوولی در فدراسیون فوتبال آن را تایید یا تکذیب نکرد.

این اقدام غیرحرفه ای باعث گلایه امیرحسین حسینی مسوول روابط عمومی فدراسیون فوتبال نیز شد و وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد که به دلیل اقدام غیرحرفه ای کمیته داوران، پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال اسامی داوران شهرآورد 81 را منتشر نخواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار