رییس جمعیت هلال احمر رودسر خبر داد:
این دوره آموزشی به مدت دو روز برای 70 نفر از امدادگران طرح های نوروزی امداد و نجات جاده ای، کوهستان و دریایی در پایگاه امداد و نجات جاده ای شهرستان های رودسر، لنگرود و املش در چابکسر از توابع رودسر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸ 09 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، کلاس باز آموزی آموزش های امدادی برای امدادگران مشارکت کننده در طرح های نوروزی شرق گیلان در شهرستان رودسر برگزار شد.

رییس جمعیت هلال احمر رودسر روز دوشنبه در مراسم پایانی برگزاری این کلاس ها در گفتگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: این دوره آموزشی به مدت دو روز برای 70 نفر از امدادگران طرح های نوروزی امداد و نجات جاده ای، کوهستان و دریایی در پایگاه امداد و نجات جاده ای شهرستان های رودسر، لنگرود و املش در چابکسر از توابع رودسر برگزار شد.

حسام ستوده افزود: شرکت کنندگان در این دوره بازآموزی آموزش ها و مهارت های لازم را در زمینه های امدادی و نیز استفاده بهینه از تجهیزات امدادی و کاربرد آنها در مواقع اضطرار را فرا گرفتند.

به گفته وی، برگزاری این کلاس ها با حضور مربیان مجرب جمعیت هلال احمر و حوزه معاونت امداد استان برگزار شد.

وی در ادامه به طرح های نوروزی هلال احمر اشاره و اظهار کرد: در طرح های نوروزی هلال احمر در مجموع حدود 10نفر از عوامل این جمعیت در پایگاه های جاده ای و دریایی و همچنین یک طرح راهنمای مسافر نوروزی در میدان امام رضا (ع) ورودی رودسر بصورت 12ساعته مستقر و آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار