مدیرعامل پارس جنوبی خبرداد:
امسال با برنامه‌ریزی بسیار خوبی که وزارت مفت انجام داده، فازهای 17 و 18 پارس جنوبی نیز وارد مدار تولید می‌شوند و ظرفیت تولید گاز کشور افزایش خواهد یافت./ امیدوار هستیم بدون هیچ مشکلی در تامین نیازهای مردم مناطق سردسیر اقدام کنیم.
کد خبر: ۱۱۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 27 October 2015
تابناک بوشهر: مهدی یوسفی بعد از ظهر امروز در نشست شورای مدیران سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: منطقه ویژه پارس جنوبی از مناطق حساس و مهم کشور و جهان در عرصه نفت و گاز و انرژی است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این منطقه هستیم.

وی افزود: پارس جنوبی ظرفیت و پتانسیل بسیار ارزشمندی برای توسعه و پیشرفت بیشتر دارد و امیدوار هستیم با بسترسازی و توسعه زیرساخت‌های لازم شاهد توسعه روزافزون منطقه و حضور سرمایه‌گذاران خارجی در پارس جنوبی باشیم.

مدیرعامل پارس جنوبی از افتتاح رسمی 2 فاز پارس جنوبی با حضور رئیس جمهور در آبان‌ماه امسال خبر داد و خاطر نشان کرد: منطقه ویژه پارس جنوبی آمادگی کاملی برای استقبال و میزبانی از ریاست جمهوری و افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی دارد.

یوسفی تصریح کرد: امیدوار هستیم با راه‌اندازی و افتتاح رسمی فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، ظرفیت تولید گاز در این منطقه افزایش چشمگیری پیدا کند.

وی یادآور شد: امسال با برنامه‌ریزی بسیار خوبی که وزارت مفت انجام داده، فازهای 17 و 18 پارس جنوبی نیز وارد مدار تولید می‌شوند و ظرفیت تولید گاز کشور افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی برای تامین گاز کشور در فصل سرد زمستان در آمادگی کامل به سر می‌برد و امیدوار هستیم بدون هیچ مشکلی در تامین نیازهای مردم مناطق سردسیر اقدام کنیم.

در این مراسم مدیر جدید پشتیبانی و امور رفاهی پارس جنوبی معرفی شد و ضمن تقدیر از وحید مفتخر(مدیر سابق پشتیبانی پارس جنوبی)، اسماعیل حمادی به عنوان مدیر جدید امور پشتیبانی و رفاهی منطقه ویژه پارس معرفی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار