مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: 20 میلیارد و 264 میلیون ریال به 32 هزار و 341 مددجوی کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 27 October 2015
تابناک بوشهر: احمد لطفی صبح امروز در نشست با مدیران واحدهای مختلف کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه این نهاد نقش مهمی در ارائه خدمات در ابعاد گوناگون به مددجویان دارد اظهار داشت: کمیته امداد علاوه بر رسیدگی به وضعیت معیشتی مددجویان در خدمات رفاهی، فرهنگی، اشتغال و اجتماعی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه خودکفایی مددجویان کمیته امداد یکی از رسالت‌های مهم این نهاد است گفت: کمیته امداد در این زمینه با توانمندسازی اقتصادی و مهارتی مددجویان زمینه اشتغال و خودکفایی آنان را فراهم می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به افزایش توانمندی مهارتی مددجویان افزود: دراین راستا با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در زمینه مهارت افزایی مددجویان و اشتغال آنان اقدام می‌شود.

لطفی افزود: پس از توانمندی مهارتی مددجویان با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی فعالیت‌های کسب و کار این افراد در رشته‌ها و حرفه‌های درآمدزا آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ساخت سرپناه به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: برای رفع مشکل مسکن  مددجویان روستایی  امسال برنامه‌های مهمی تدوین شده که بر اساس آن یک‌هزار واحد مسکونی  در روستاهای استان بوشهر ویژه مددجویان این استان ساخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از پرداخت مستمری مددجویان خبر داد و افزود: 20 میلیارد و 264 میلیون ریال به 32 هزار و 341 مددجوی کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شد.

لطفی با بیان اینکه این مبلغ بابت مستمری شهریورماه پرداخت شده تصریح کرد: پرداخت کمک معیشت خانوارهای یک‌نفره ماهانه 530 هزار ریال، دونفره 600 هزار ریال، سه‌نفره 710 هزار ریال، چهارنفره 820 هزار ریال و خانوارهای پنج‌نفره یک میلیون ریال تعیین شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار