رییس شورای شهرسرابله خبرداد:
رییس شورای اسلامی شهرسرابله گفت:طرح ترافیکی زوج وفرد درخیابان ولیعصر شهرسرابله بدلیل آماده نبودن زیرساختها اجرایی نمی شود
کد خبر: ۱۱۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 23 October 2015
رییس شورای اسلامی شهرسرابله گفت:طرح ترافیکی زوج وفرد درخیابان ولیعصر شهرسرابله بدلیل آماده نبودن زیرساختها اجرایی نمی شود

حمبد گراوند درگفتگو با خبرنگار تابناک ایلام اظهار کرد: پلیس راهور شهرستان از چند ماه پیش طرح زوج وفرد تردد خودروها در خیابان اصلی شهر سرابله را در دست اجرا دارد اما بدلیل آماده نبودن زیرساختها و امکان بروز مشکلاتی برای مردم فعلا اجرای این طرح منتفی است.

رییس شورای شهرسرابله افزود: بهتر بود پلیس راهور شهرستان قبل از نصب دوربین ها و آماده سازی مقدمات اجرای این طرح ،نظر کارشناسان فنی ومتخصص امر ترافیک را اخذ می کرد وبراساس میزان برخورداری شهر از زیرساختها واندیشیدن تمهیداتی از قبیل احداث پارکینگ خودوهای سبک در ورودی های شرقی وغربی شهر ،بحث اجرای طرح زوج وفرد را مطرح می نمودند.

گراوند با اشاره به اینکه بااجرای این طرح احتمال بروزنارضایتی هایی وجود داشت  تصریح کرد:از آنجاییکه اغلب مسافرین ورانندگانی که به شهر سرابله مراجعه می کنند از ساکنین دیگر شهرها وروستاهای شهرستان بوده وعمدتا برای انجام امورات اداری وخرید مایحتاج خود به این شهر عزیمت  می کنند، اجرای طرح زوج وفرد قبل از تهیه زیرساختهای شهر قطعا باعث بروز مشکلاتی برای آنان شده ونارضایتی هایی را بدنبال خواهد داشت.

رییس شورای شهر سرابله در ادامه گفت: مهمترین مساله برای مسئولین  شهرستان علاوه بر رفع مشکلات ترافیکی شهر و ایجاد نظم در عبور ومرور ،توجه به دغدغه های شهروندان وکاهش نارضایتی آنان از عملکرد مسئولین می باشد ازاینرو شورای ترافیک شهرستان بدلایل پیش گفته شده  بااجرای این طرح درشهرسرابله مخالفت نمود  وعملا اجرای آن فعلا از دستور کار خارج شده است.

گراوند خاطرنشان کرد: یکی از طرحهایی که کاهش بار ترافیکی شهر  را بدنبال خواهد داشت احداث پارکینگهای عمومی وخصوصی و طرح پارکبان درخیابانهای سطح شهر است که انشااله شورای اسلامی شهر و شهرداری سرابله به جد پیگیر این مساله خواهند بود

وی درپایان از تلاشهای پلیس راهور شهرستان قدردانی نمود وگفت: مجموعه انتظامی وپلیس راهور شهرستان همواره بدنبال ایجاد نظم وانضباط درشهر بوده وبا حداقل امکانات نهایت تلاش خود را دراین زمینه اعمال نموده اند .شورای شهر ومسئولین شهرستان همواره قدردان تلاشهای این عزیزان بوده اند واجرای طرحهای فوق نیز قطعابا نیت کمک به بهبودوضعیت ترافیکی شهر وکاهش دغدغه های شهروندان ومهمتر از همه تعمیق فرهنگ رانندگی وترافیک صورت گرفته است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اقبال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
با سلامو خسته نباشید، تمام نظرات آقای گراوند به حق و قابل احترام می باشند، و اجرای چنین طرحهای برای شهر سرابله که فقط و فقط یک ورودی و خروجی و همچنین یک خیابان اصلی دارد زود است، با تشکر از زحمات برادران شورای شهر و برادران زحمتکش پلیس راهنمایی و رانندگی، از منتفی شدن تصمیم اجرا شدن طرح زوج و فرد، بسیار ممنونیم.
سیروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
این طرح برای اجرای دوره ای یا کوتاه مدت می تواند مفید باشد ولی یک طرح دایمی نیست و نمی تواند به تنهایی مشکل ترافیک یا حتی آلودگی هوا را حل کند. در کنار این طرح باید زیرساختها از جمله حمل و نقل عمومی و پارکینگ مناسب جهت جابجایی مردم در نظر گرفته شود. در کل با نظر آقای گراوند موافق هستم.
ایرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
ازشوراي اسلامی شهرسرابله و تمامی کسانیکه دراین امرمنتفي شدن نقش داشته تشکر می کنم.درودبرگراوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار