مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت : قسمت‌های باقیمانده بزرگراه ایلام- مهران قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ منطقه کنجانچم است که برای مهار آنکه بعد از کیلومتر ۱۱ محور ایلام مهران آغاز و تا کیلومتر ۱۳ ادامه دارد طبق برآورد و قرارداد اولیه ۲۷۵ شمع با عمق‌های مختلف می‌بایست اجرا شود که تا کنون ۱۳۰ شمع آن اجرایی شده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ 21 April 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ فرشاد دوستی بیان داشت : از خروجی شهر ایلام تا ورودی شهر مهران ۸۲ کیلومتر عملیات راهسازی از سال‌های گذشته برای تبدیل این محور به چهارخطه و ایجاد بزرگراه عملیاتی شده است که خوشبختانه در سال گذشته با بهره برداری از دو تونل محور ایلام - مهران و پل‌های بزرگ منطقه کنجانچم خوشبختانه گام بزرگی برای اتمام عملیات بزرگراه ایلام- مهران برداشته شد.

وی افزود : راهسازی قطعه رانشی سال گذشته برای تردد ایام اربعین به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت و تا کنون به علت تردد زیاد محور با توجه به موقعیت جغرافیایی و زیارتی منطقه زیر بار ترافیک قرار داشت؛ اما برای عملیات تکمیلی آن می‌بایست تردد به صورت موقت در این قسمت به جاده قبلی منتقل شود تا عملیات راهسازی مجدداً آغاز شود.

دوستی ادامه داد : در صورت تأمین اعتبار تا اربعین سال جاری مسیر قطعه رانشی نیز به صورت تکمیلی و استاندارد زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت./ع

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار